جوایز مسابقه پرفروش‌ترین کتاب حوزه کودک و نوجوان اهدا شد

جوایز مسابقه پرفروش‌ترین کتاب حوزه کودک و نوجوان که با شرکت بیش از 78 هزار نفر از نوجوانان علاقه‌مند به کتاب در تابستان امسال شکل گرفت، اهدا شد.
کد خبر: ۳۲۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ - 01December 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کمپین کتابخوانی «قهرمان شو!» که با شرکت بیش از 78 هزار نفر از نوجوانان علاقه‌مند به کتاب در تابستان امسال شکل گرفت، برندگان نهایی خود را شناخت.

طی مراسمی با حضور مسئولین برگزار کننده کمپین کتابخوانی، وحید ملتجی مدیر مرکز کودک و نوجوان اوج و داوود امیریان نویسنده کتاب جام جهانی در جوادیه و تنی چند از فعالین فرهنگی برگزار شد، پس از انجام قرعه کشی به 19 نفر جوایز ویژه‌ای شامل پنج جایزه چهل میلیون ریالی و 14 بن خرید کتاب 5 میلیون ریالی اهدا شد.

این کمپین که با همکاری مشترک مرکز کودک و نوجوان اوج و شبکه دوم سیما و همزمان با برگزاری جام جهانی 2018 روسیه برگزار شده بود، در قالب یک برنامه تلویزیونی و با ترغیب مخاطبان نوجوان به مطالعه کتاب «جام جهانی در جوادیه» توانست از فضای هیجانی جام جهانی به نفع سرانه کتابخوانی نوجوانان استفاده کند.

از سوی دیگر این کمپین توانست رونقی به صنعت چاپ و نشر کتاب بدهد، به طوری که کتاب «جام جهانی در جوادیه» به عنوان پرفروش‌ترین کتاب حوزه کودک و نوجوان در تابستان سال 97 نائل آمد.

علاقه‌مندان می‌توانند مشروح این مراسم را از آدرس 97https://www.aparat.com/ghahremansho در سایت آپارات مشاهده نمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها