گلعلی بابایی:

چه گوارا کمتر از یک انگشت شهید همت و پیچک است

نویسنده کتاب «شاهینِ بر آفتاب» گفت: من برای تک به تک کلماتی که در این کتاب نوشته‌ام سند و مدرک دارم. سختی بیشتر نگارش این کتاب بخاطر فوریتی بود که باید آن را زودتر به یادواره شهید می‌رساندم.
کد خبر: ۳۲۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ - 02December 2018

چگوارا کمتر از یک انگشت شهید همت و پیچک استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، گلعلی بابایی در آیین رونمایی کتاب «شاهینِ بر آفتاب» سرگذشت‌نامه آموزگار بسیجی شهید غلام‌علی پیچک اظهار داشت: نوشتن زندگی‌نامه شهدا کار بسیار سختی است.

وی با بیان اینکه کار من مستندنگاری است، گفت: مستندنگاری یعنی اینکه باید برای آن‌چه می‌نویسیم، سند داشته باشیم و فقط واقعیت‌ها را بنویسیم. ما در این کتاب واقعیت‌های زندگی پیچک را نوشته‌ایم البته این واقعیت‌ها کمتر از عظمت وجود این شهید است.

نویسنده کتاب «شاهین ِ برآفتاب» تاکید کرد: من برای تک به تک کلماتی که در این کتاب نوشته‌ام سند و مدرک دارم. سختی بیشتر نگارش این کتاب بخاطر فوریتی بود که باید آن را زودتر به یادواره شهید می‌رساندم.

بابایی گفت: تعجب می‌کنم چرا در کنار خیابان انقلاب و روبروی دانشگاه تهران هنوز کتاب‌ها و عکس چگورا را می‌فروشند درحالی که ما این شهدا را داریم و چه گوارا کمتر از یک انگشت شهید همت و غلام‌علی پیچک است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار