اسفندیار قره‌باغی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تخریب هنرمندان مقاومت در دستور کار مافیای رسانه‌ای/ بسیج و سپاه تنها حامیان موسیقی ضد سلطه هستند

خواننده قطعه ماندگار «آمریکا، آمریکا ننگ به نیرنگ تو» گفت: مافیای رسانه به دنبال گوشه‌گیر کردن هنرمندان ضد استکبار است اما این اتفاقات از فعالیت ما کم نمی‌کند.
کد خبر: ۳۲۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ - 03December 2018

اسفندیار قره‌باغی خواننده قطعه ماندگار «آمریکا، آمریکا ننگ به نیرنگ تو» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با تاکید براینکه معتقد به آنچه تاکنون خوانده‌ام هستم، اظهار داشت: به قدری معتقد به آنچه درباره آمریکا خوانده‌ام، هستم که تا آخرین قطره خون پای حرف‌هایم ایستاده‌ام.

وی عنوان کرد: مبارزه با استکبار چیزی است که هزینه به دنبال خواهد داشت و من تاکنون که 70 سال از عمرم می‌گذرد، پای این هزینه‌ها ایستاده‌ام. شخصی یک روز به ما گفت زیرپا گذاشتن پرچم هر کشور، کار غلطی است. بدتر از آن آتش زدن پرچم یک کشور است که کار غلطی است. من هم با این حرف موافقم اما وقتی هواپیمای مسافربری ما بالای آب‌های خلیج فارس حرکت می‌کرد و 190 مسافر زن و بچه داشت و موشک آن‌ها را سوزاند، آن‌ها نسوختند؟ آمریکا برای سوخته شدن پرچم‌‌اش ناراحت است! ما نباید برای شهدایمان ناراحت باشیم؟

خواننده قطعه ماندگار «آمریکا، آمریکا ننگ به نیرنگ تو» به اخبار منتشر شده درباره هدیه هنرمندان به فرزندانشان با تولد در خارج از خاک ایران اشاره کرد و گفت: درباره این قشر باید مردم نظر بدهند. کسانی که به اسم هنرمند در بی بی سی علیه ملت ایران حرف می‌زنند آیا ایرانی و یا هنرمند هستند؟ حیف نیست کسی که نان و آب خود را از این خاک دارد در رسانه بیگانه علیه مملکت رجز بخواند؟ باید یک‌ذره به خودمان بیاییم. پول، مال، زندگی و عمر برای کسی نمی‌ماند، ننگ بر کسی که بخاطر این مسائل، مدنیت، هستی، آب و خاک خودش را زیر پا بگذارد.

قره‌باغی حسادت را علت شایعه‌ای دانست که علیه او در رسانه‌های مجازی منتشر شده بود و گفت: مافیای رسانه به دنبال گوشه‌گیر کردن هنرمندان ضد استکبار است اما این اتفاقات از فعالیت ما کم نمی‌کند. آهنگ جدید من علیه اسرائیل است اما رسانه‌ای که غیرت داشته باشد و آن را پخش کند، کجاست؟ من قطعه ضد استکباری جدیدم را به صدا و سیما تحویل داده‌ام ولی هنوز پخش نشده است.

وی با انتقاد از عدم حمایت از موسیقی مقاومت گفت: تنها حامیان موسیقی ضد استکبار سپاه و بسیج هستند. در این سال‌ها رسانه کمتر از موسیقی مقاومت حمایت کرده است. 40 سال است صدای من روی آنتن‌هاست اما در طول این 40 سال من ریال هزینه دریافت نکرده‌ام. ایثار این است یا کار مدیرانی که میلیاردی حقوق می‌گیرند؟

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار