رییس حوزه هنری استان فارس خبر داد؛

رونمایی از کتاب خاطره شهید «علی بازیار»

محمد کرم‌الهی در دیدار با مدیران ارشد فرهنگی و اجرایی شهرستان «کازرون» از رونمایی کتاب خاطرات شهید«علی بازیار» در یادواره این شهید والامقام در شهرستان کازرون خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ - 03December 2018

در یادواره شهید«علی بازیار» از کتاب خاطرات این شهید رونمایی می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از فارس، «محمدکرم الهی» رییس حوزه هنری استان فارس با اشاره به اینکه کتاب خاطرات شهید «علی بازیار» در یادواره این شهید والامقام رونمایی خواهد شد، اظهارداشت: کازرون در تاریخ دیرپای خویش همواره در سنگر اسلام و شیعه حضوری پر رنگ داشته است.

کرم الهی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف ما پرداختن به شهدا است، افزود: کازرون به دلیل نقش پررنگی که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته به عنوان یکی از مراکز مهم مدنظر ما بوده و در این راه وجود پژوهشگران و تلاشگران درون شهرستان نیز سبب جدی تر شدن کار در این خطه شده است.

کرم الهی تصریح کرد: یادواره شهید «علی بازیار» و شش تن از شهدای والامقام شهرستان کازرون برای ما نه یک برنامه فرهنگی بلکه یک حرکت هنری است چرا که در این برنامه قرار است کتاب خاطرات «شهید»رونمایی و برنامه های هنری چون نمایش شب خاطره و ... نیز  اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار