تقدیر از خانواده شهیدان گرجی و یحیی‌پور

در یکصد و سی امین برنامه «در کوی نیکنامان» از خانواده‌های معزز شهیدان ناصر گرجی و مسعود یحیی پور در فرهنگسرای گلستان تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۳۲۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ - 04December 2018

تقدیر از خانواده شهیدان گرجی و یحیی‌پور در فرهنگسرای گلستانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، در کوی نیکنامان به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، ترویج باورهای دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

قرائت زیارت پرفیض عاشورا، مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت سلام الله علیها، سخنرانی حجت الاسلام وحیدی و بیان خطرات خانواده های معزز شهدا از جمله بخش های مختلفی است که  باحضور خانواده های محترم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم حضرت زینب(س) برای این برنامه در نظر گرفته شده است.

شهید گرانقدر ناصر گرجی متولد 2 فروردین ماه 1346 تهران در 4 اسفند ماه 1362 در جزیره مجنون و شهید معززمسعود یحیی پور متولد 1 شهریور ماه 1345 تهران در 4 اسفند ماه 1362 و در عملیات خیبر به به فیض شهادت نائل شده اند.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند صبح روز پنج شنبه 15 آذر ساعت 7:30 به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها