به مناسبت 15 آذر سالروز شهادت شهید «احمدکشوری»؛

رزمایش تیراندازی هوا به زمین بالگردهای هوانیروز کرمانشاه برگزار شد

خلبانان بالگردهای شکاری کبری پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه رزمایش تیراندازی هوا به زمین را با موفقیت برگزار کردند.
کد خبر: ۳۲۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ - 04December 2018

رزمایش تیراندازی هوا به زمین بالگردهای هوانیروز کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، رزمایش تیراندازی هوا به زمین بالگردهای هوانیروز امروز سه شنبه در منطقه«تنگه کنشت» شهر کرمانشاه آغاز شد و ساعتی پیش با موفقیت پایان یافت.

در این رزمایش خلبانان جوان با راکت و گلوله بالگرد شکاری کبری به اهداف از پیش تعیین شده شلیک کردند و با مشورت و راهنمایی پیشکسوتان بر تجربیات خود افزودند.

خلبانان از فاصله چهار کیلومتری دشمن فرضی را هدف گرفتند و حجم سنگینی از آتش را روی سر آنان ریختند؛  هدف از حفظ فاصله با دشمن، ناکامی پاتک و شلیک ضدهوایی آنهاست.

بالگردهای کبری در این رزمایش از سلاح های بومی سازی شده و ساخت داخل استفاده کردند.

سرتیپ دوم خلبان «حشمت الله آزادی فر» فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه در حاشیه این رزمایش با بیان اینکه خلبانان این پایگاه هر 6 ماه یک بار رزمایش تیراندازی به اهداف را برگزار می کنند اظهار داشت: یکی از وظایف پایگاه های هوانیروز بالا نگه داشتن مهارت خلبانان و کارکنان فنی با هدف مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن است.

فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه با اشاره موفقیت خلبانان جوان در رزمایش امروز گفت: این تیراندازی ها بیشترین اثر خود را در آمادگی رزمی هوانیروز گذاشته و اکنون مهارت خلبانان ما به اندازه ای است که با این بالگردها می‌توانند بهترین پروازها را انجام دهند.

وی گفت: پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه در وضعیت آمادگی بسیار خوب رزمی قرار دارد و آماده مقابله با هرگونه تهدید احتمالی دشمنان است.

امیر آزادی فر تاکید کرد: همه بالگردهای پایگاه یکم هوانیروز به صورت مداوم توسط کارکنان فنی به روز می شوند.

فرمانده پایگاه هوانیروز با بیان اینکه هوانیروز کرمانشاه نقش پررنگی در دفاع از کشور در جریان هشت سال دفاع مقدس داشت ،افزود: این تیراندازی به مناسبت 15 آذر سالروز شهادت شهید «احمدکشوری» و روز هوانیروز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار