سرپرست استانداری خراسان رضوی:

وحدت و احیا تفکر بسیجی عوامل پیروزی در جنگ اقتصادی است

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه کشور و مردم ما آغاز کردند آنچه باعث پیروزی و غلبه بر استکبار خواهد شد همدلی و وفاق در تمام اجزا نظام و دستگاه­‌ها و همچنین نهادینه شدن روحیه و تفکر بسیجی در مدیریت کشور است.
کد خبر: ۳۲۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ - 05December 2018

وحدت و احیا تفکر بسیجی عوامل پیروزی در جنگ اقتصادی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، «قربان میرزایی» سرپرست استانداری خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی که امروز در سالن جلسات استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امروز به برکت همراهی و همدلی مردم و توجه به منویات مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده و علاوه بر حفظ استقلال و عزت کشور و مردم، نقطه اتکایی برای خاورمیانه و شمال آفریقا است.

وی افزود: یکی از ستاره‌­های بی­‌بدیلی که بر سینه جمهوری اسلامی نقش بسته، دوران پر افتخار دفاع مقدس است. این دوران برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.

میرزایی خاطرنشان کرد: در آن دوران نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود. کشورمان در آن مقطع از لحاظ نظامی در وضعیت خوبی قرار نداشت و نیروها و نهادهای انقلابی ساختار منسجمی نداشتند. همین موضوع دشمنان انقلاب را به طمع انداخت تا به خیال خام خود به کشورمان حمله کنند و ظرف یک هفته حکومت را ساقط کنند.

این مسئول تصریح کرد: حضور جوانان مخلص و انقلابی بسیجی، در کنار سایر قوای مسلح؛ این خیال و توهم آنان را به گونه‌­ای دیگر تعبیر کرد و ایستادگی مردم کشورمان در طول دفاع مقدس باعث شد تا حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی‌­مان از کشور ما جدا نشود.

وی رمز موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی را اخلاص، ایمان و از خودگذشتگی جوانان و رزمندگان تحت رهبری‌های امام خمینی دانست.

میرزایی در ادامه روشن بینی مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در سال 1369 یکی از افتخارات این سال دانست و خاطرنشان کرد: گنجینه معارف دفاع مقدس باید برای نسل­‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب بازگو و تبیین شود.

این مسئول قرار گرفتن در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی را فرصتی برای تبیین دستاورها و برکات این نظام مقدس دانست و بر این مهم تأکید کرد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی در پایان گفت: امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه کشور و مردم ما آغاز کردند آنچه باعث پیروزی و غلبه مردم ایران اسلامی بر استکبار خواهد شد همدلی و وفاق در تمام اجزا نظام و دستگاه‌­ها و همچنین نهادینه شدن روحیه و تفکر بسیجی در مدیریت کشور است.

در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم «مجید زارعی» جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال­‌شرق نزاجا، سرتیپ دوم پاسدار «احمد شفاهی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) و سردار سرتیپ دوم «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در سخنانی ضمن تأکید بر حفظ و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس، آمادگی نیروهای مسلح مستقر در استان خراسان رضوی را در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اعلام کردند.

در پایان این مراسم از کتاب «ما افسانه نبودیم» خاطرات «سیدرضا طباطبایی» رزمنده واحد دیده­‌بانی لشکر 5 نصر که به قلم «رویا حسینی» به رشته تحریر در آمده است رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار