«سردار کارگر» در دیدار با خانواده شهید چراغچی:

تأثیرگذاری جمهوری اسلامی بر منطقه­ نشأت گرفته از عظمت شهداست

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس گفت: امروز جهان اسلام شاهد پیروزی جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن است. اگر حزب الله لبنان در منطقه مطرح شده به پشتوانه­ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۲۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ - 06December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدا، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه با حضور در منزل سردار سرلشکر شهید «ولی­‌الله چراغچی» جانشین فرمانده لشکر 5 نصر با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

سردار کارگر در این دیدار با اشاره به نقش تربیتی والدین شهدا و خطاب به مادر شهید اظهار داشت: شهید چراغچی در دامن مادری همچون شما پرورش یافته که رشد دنیوی و اخروی داشته است.

وی افزود: بعضی در جامعه این مسئله را مطرح می‌­کنند که خون شهدا به هدر رفته؛ اما باید بگویم که خون شهدا مؤثر بوده است. ایرانی که در زمان طاغوت، علی رغم حضور مستشاران آمریکایی در این کشور حتی نمی­‌توانست سیم خاردار تولید کند و ما در زمان دفاع مقدس آن را وارد می­‌کردیم، امروز همین کشور به جایگاهی رسیده که سازنده موشک قاره­‌پیما است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تمام دنیا جمع شدند تا جلوی پیشرفت هسته‌­ای ما را بگیرند اما نتوانستند.

اگر حزب الله لبنان در منطقه مطرح شده به پشتوانه­ انقلاب اسلامی است

سردار کارگر ادامه داد: امروز جهان اسلام شاهد پیروزی جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن است. اگر حزب الله لبنان در منطقه مطرح شده به پشتوانه­ انقلاب اسلامی است. همه این موفقیت­‌های کشورمان در سطح بین المللی نشان از آن دارد که جمهوری اسلامی به یک قدرت منطقه‌­ای تأثیرگذار تبدیل شده و این اقتدار، نشأت گرفته از عظمت شهید چراغچی­‌ها است.

این مسئول گفت: به برکت دفاع مقدس روی پای خود ایستادیم و مردم ایران اسلامی خود برای آینده کشورشان تصمیم می­گیرند و علی رغم وجود برخی مشکلات در کشور اما همه اختیارات در دست خود ملت ما است.

سردار کارگر در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک نقطه نورانی است؛ تأکید کرد: ما به شما خانواده شهدا افتخار می­‌کنیم و شما به عزیزان شهیدتان افتخار کنید. آینده انقلاب آینده درخشانی است شک نکنید.

در این دیدار مادر سردار سرلشکر شهید «ولی الله چراغچی» خاطراتی از این شهید والامقام بیان کرد.

در این دیدار سردار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سردار «اکبر نجاتی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس در امور هماهنگی استان­‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی سردار «کارگر» را همراهی کردند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار