در دیدار سردار «کارگر» با آیت‌الله علم‌المهدی صورت گرفت؛

تأکید آیت‌الله «علم الهدی» بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با سردار کارگر، بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تأکید کرد.
کد خبر: ۳۲۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ - 06December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس طی سفر به مشهدالرضا امروز با آیت‌الله «سیداحمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مشهد دیدار کرد.

در این دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن معرفی سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» به عنوان مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» به عنوان مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در امور هماهنگی استان­‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، گزارشی از روند اجرایی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی و همچنین فعالیت‌­های فرهنگی صورت گرفته در حوزه ایثار و شهادت ارائه داد.

آیت‌الله علم‌­الهدی نیز در این دیدار به پاس خدمات سردار «نجاتی» در مدت تصدی مسئولیت مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به میزبانی مشهدالرضا از 30 میلیون زائر داخلی و خارجی بارگاه منور رضوی بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید و توصیه‌­هایی نیز جهت تسریع در این امر بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار