یادداشت اجتماعی؛

اسید پاشی در اصفهان عقده دیرینه منافقین از امر به معروف

جریانات انحرافی سعی بر این دارند تا حادثه تلخ اسیدپاشی در اصفهان را یک نوع امر به معروف و نهی از منکر توسط افراد مذهبی به تصویر بکشند و افکار عمومی را متشنج کنند.
کد خبر: ۳۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ - 27October 2014

اسید پاشی در اصفهان عقده دیرینه منافقین از امر به معروف

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، یاوه گویی و تهمت زدن تنها کاری است که از رسانه های ضد انقلاب انتظار می رود تا خود را لحظه به لحظه به اهداف دیرینه خود که مخدوش کردن ارزش های انقلاب اسلامی است نزدیک کنند.

یکی از این ارزش های مقدس که سالیان سال است این غربزده های ناچیز از آن ضربه می خورند فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که قرن هاست در تلاشند تا با انحراف افکار عمومی و راه اندازی جریانات انحرافی در داخل و خارج از کشور آن را بی ارزش و کمرنگ جلوه دهند.

حال با نزدیک شدن به ایام محرم که مهمترین پیام آن زنده نگه داشتن فریضه امربه معروف و نهی از منکر است این جریانات انحرافی سعی بر این دارند تا حادثه تلخ اسیدپاشی در اصفهان را یک نوع امر به معروف و نهی از منکر توسط افراد مذهبی به تصویر بکشند و افکار عمومی را متشنج کنند.

پلیدی این جریانات به همین مقطع ختم نمی شود و با همسو کردن غربزده های هم هدف خود در خارج و داخل کشور و استفاده از تمامی رسانه ها و فضاهای مجازی سعی دارند تا بتوانند با کمک هم قسمهایشان این ارزش عاشورایی را به انحراف بکشانند.

با این که بارها و بارها سیلی محکمی از هوشیاری ملت فرهیخته ایران خورده اند اما گویی نمی خواهند باور کنند که گوشت و پوست این مردم با همین ارزش ها گره خورده و هرگز با چنین جریانات انحرافی که به خوبی می دانند توسط چه کسانی هدایت می شود از پای نمی ایستند و برای همیشه پای این ارزش های عاشورایی و انقلابی مانده اند.

با تمام این اتفاقات مطرح شده انتظار مردم از دولت و نظام مقدس این است که با قاطعیت در این جریانات ورود کرده و با اجرای احکام بازدارنده در این راستا موجب شوند هیچ جریانی به خود اجازه دخالت در امور دینی و ارزشی این کشور تنومند را ندهد.

و مانند همیشه تنها چیزی که در مقابل این همه تشنج موجب آرامش مردم می شود سرعت عمل در دستگیری عاملین این گونه جنایات خبیثانه است چرا که این حادثه تلخ موجب تاثر مردم فهیم همیشه در صحنه شده است.

مردم از قوه قضائیه که آخرین نقطه پشتیبانی خود به حساب می آید می خواهند با اجرای حکم های جدی و بازدارنده این فضاهای نامناسب را برای همیشه از بین ببرد تا شاهد چنین اتفاقات ناگوار و دردناکی نباشیم.

به قلم: طیبه کرانی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار