فلاحت‌پیشه در جمع خبرنگاران:

اعضای کمیسیون امنیت ملی سه‌شنبه به چابهار سفر می‌کنند/ ضرورت تقویت بودجه مرزها

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به چابهار برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی اخیر در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ - 08December 2018

کمیسیون امنیت ملی سه‌شنبه به چابهار سفر می‌کند/ ضرورت تقویت بودجه مرزهابه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (شنبه 17 آذرماه) در حاشیه دومین کنفرانس روسای مجالس 6 کشور برای مقابله با تروریسم در جمع خبرنگاران درباره پیگیری حادثه ترویستی چابهار، اظهار داشت: روز سه‌شنبه به همراه هیاتی از کمیسیون امنیت ملی عازم چابهار هستیم، البته قصد داشتیم که زودتر از این به این شهر سفر کنیم اما به دلیل برگزاری کنفرانس و همچنین بازدید از تأسیسات آب سنگین اراک در روز یکشنبه، این بازدید به روز سه‌شنبه موکول شد.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: سفر کمیسیون امنیت ملی مجلس به چابهار در برنامه این کمیسیون قرار داشت اما به دلیل این حادثه جلو افتاد.

وی در ادامه موضوع تقویت بودجه مرزها را مسئله مهمی دانست و افزود: به نظر می‌رسد دولت باید در بودجه تجدیدنظر کند؛ در حال حاضر یک پنجم از کل نیاز اعتباری در حوزه تقویت مرزها در بودجه گذاشته شده است، در صورتی که از نظر کارشناسی پنج برابر آنچه دولت برای مرز درنظر گرفته، نیاز است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی از نوع حادثه چابهار نشان می‌دهد اگر در زمینه تقویت مرزها کوتاهی کنیم کشور دچار آسیب می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها