جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران:

نبروی انتظامی مازندران دارای 9 هزار و 700 بازنشسته است

جانشین فرمانده انتظامی مازندران شمار بازنشستگان نبروی انتظامی استان را 9 هزار و 700 نفر بر شمرد.
کد خبر: ۳۲۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ - 08December 2018
نبروی انتظامی مازندران دارای 9 هزار و 700 بازنشسته استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «یارعلی نیازی» جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور نمایندگان نیروهای مسلح استان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، شمار بازنشستگان ناجای استان را 9 هزار و 700 نفر اعلام کرد تعداد ایثارگر و جانباز نیروی انتظامی را 3000 نفر و شهدای ناجا را 606 شهید اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این سازمان در راستای تکریم پیشکسوتان، اعزام 7800 نفر به مشهد مقدس بوده است.
 
وی همچنین با بیان اینکه سرکشی از خانواده‌های پیشکسوتان و برگزاری یادواره شهدای ناجا از جمله برنامه‌هاست، عنوان کرد: شهرستان آمل میزبان یادواره شهدای ناجا در سال جاری است.
 
نیازی تکریم پیشکسوتان را یکی از برنامه‌های این سازمان اعلام کرد و گفت: در این راستا نسبت به صدور کارت مخصوص این قشر اقداماتی انجام گرفته است.
 
وی از تعداد 22 کانون در سطح 22 شهرستان خبر داد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان، توزیع سبد کالا، اهداء وام قرض الحسنه 7 تا 15 میلیون تومانی تا سقف بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون تومان از جمله خدماتی است که در اختیار این قشر قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها