دیدار جمعی از پزشکان بسیج جامعه پزشکی لرستان با خانواده شهید «سید نور خدا موسوی»

جمعی از پزشکان بسیج جامعه پزشکی و هیئت‌ علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با خانواده شهید «سیدنور خدا موسوی» دیدار کردند.
کد خبر: ۳۲۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ - 08December 2018

به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، جمعی از پزشکان عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی و هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان شامگاه جمعه(16آذر) با خانواده شهید والامقام «سید نور خدا موسوی» دیدار کردند.

سرهنگ دوم «عبدالوحید ملک آرا» مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان دیدار با خانواده شهید والامقام «سید نور خدا موسوی» را مایه نعمت و برکت دانست و اظهار داشت: این افتخار نصیب بسیج جامعه پزشکی شد که ضمن عرض تسلیت و دلجویی از خانواده شهید همیشه زنده «سید نور خدا موسوی» در منزل وی حاضر شدند و با قرائت فاتحه و برگزاری مراسم پرفیض دعای کمیل یاد این شهید والامقام را گرامی داشتند.

وی افزود: حضور پزشکان حاوی پیام‌های زیبایی از نوع قدردانی عملی از جان‌فشانی‌های این عزیز است که یک نوع معروف عملی و تکریم جایگاه ایثارگران است و حضور در محضر خانواده این شهید والامقام سبب خانه‌تکانی دل می‌شود و خیلی برکات دارد.

کبری حافظی همسر شهید سید نور خدا موسوی نیز گفت: بهترین لحظات زندگی من و فرزندانم لحظاتی است که کادر پزشکی به دیدار ما می‌آیند.

شهید سید نور خدا موسوی از نیروهای جان‌برکف ناجا در هفدهم اسفندماه 1376 در منطقه «لار» سیستان و بلوچستان در حین درگیری با گروهک تروریستی «عبدالمالک ریگی» ملعون از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار گرفت و به مدت 10 سال در کما به سر می‌برد که در 16 آبان ماه سال جاری هم‌زمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) دار فانی را وداع گفت و به‌ سوی معبود خویش پرکشید.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار