سردار غیب‌پرور:

بسیج برای نخبگان علمی کشور برنامه دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج برای نخبگان علمی کشور برنامه دارد، گفت: مسؤولان نیرو‌های مسلح وظیفه دارند که موانع را از سر راه نخبگان بردارند.
کد خبر: ۳۲۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ - 09December 2018

بسیج برای نخبگان علمی کشور برنامه داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح یکشنبه در نشست مدیران دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه پیام این جلسه انسجام نیرو‌های مسلح و ملت ایران است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی موجب انسجام و وحدت جامعه ما شد؛ چون مدیریت جهادی و خودباوری موجب پیشرفت می‌شود و در واقع اصل انقلاب اسلامی، خودباوری و استقلال‌طلبی بود.

وی در ادامه با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: خودباوری دینی در دفاع مقدس موجب شد که ملت ایران بعد از قرن‌ها از یک جنگ، سربلند بیرون بیاید و این باعث شد که ملت ما بتوانند تا قرن‌ها به این خودباوری و ایستادگی افتخار کنند؛ بنابراین چنانچه در عرصه‌های مختلف، این خودباوری وجود داشته باشد، قطعا موفق خواهیم بود.

سردار غیب پرور تصریح کرد: اگر دانشمندان و نخبگان ما جوهره خودباوری را حفظ کنند، هیچ‌کس بر ما پیروز نمی‌شود؛ در واقع ما به عنوان مسؤولان نیرو‌های مسلح وظیفه برطرف کردن موانع از سر راه نخبگان را داریم و باید نگذاریم که فعالان این عرصه دچار کسالت شوند.

وی با بیان اینکه بسیج برای نخبگان علمی کشور برنامه دارد، افزود: در بسیج با یک اقیانوس از فکر و دانش و‌ انسان‌های مومن و انقلابی و دانشمند مواجه هستیم و اگر قادر به حمایت از این افراد نباشیم، دچار خسران بزرگی شده‌ایم؛ به همین خاطر از مسؤولان سازمان بسیج علمی می‌خواهم که موضوع حمایت از نخبگان را به عنوان مهم‌ترین وظیفه مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار