رئیس شرکت هوشمندسازی شهری اسپانیا در همایش و نمایشگاه تهران هوشمند:

باید یک بانک اطلاعاتی مشترک درباره خدمات شهری ایجاد شود

رئیس شرکت هوشمندسازی شهری اسپانیا بر لزوم ایجاد یک بانک اطلاعاتی مشترک درباره خدمات شهری تأکید کرد.
کد خبر: ۳۲۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 10December 2018

باید یک بانک اطلاعاتی مشترک درباره خدمات شهری ایجاد کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «فرانسیس دومینگو» رئیس شرکت هوشمندسازی شهری اسپانیا صبح دوشنبه در همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با اشاره به اینکه من به ۱۰۰ شهر هوشمند سفر کردم و کار من ایجاد شهر هوشمند است، اظهار داشت: برخی از شرکت‌ها خدمات مختلف را با هوشمندسازی تغییر می‌دهند و از جمله آن‌ها پیک موتوری و دوچرخه اشتراکی در چین است.

رئیس شرکت هوشمندسازی شهری اسپانیا با بیان اینکه در آینده تعداد زیادی خودرو‌ی بدون نیاز به راننده تولید خواهد شد، گفت: این روش در کوتاه مدت برای کاهش هزینه‌ها مطلوب است و به شدت قیمت‌ها را پایین خواهد آورد، اما در بلندمدت ممکن است کیفیت خدمات پایین بیاید.

دومینگو ادامه داد: سه چالش در حمل و نقل هوشمند در تمام دنیا وجود دارد؛ چرا که هر بخشی اطلاعات خود را دارد و این اطلاعات از نظر استانداردسازی و یکپارچه شدن برای کنترل یکپارچه مشکل دارند.

وی با تاکید بر اینکه بارسلونا در حال گردآوری اطلاعات در یک بخش است و تمام شهر‌های هوشمند در صدد رفع مسائل حمل و نقل هستند تا بتوانند عملیات را همزمان انجام دهند، افزود: باید بتوان در شهر‌های هوشمند پیش بینی کرد و مدیران شهری باید به این سوال پاسخ دهند که الان در شهر من چه می‌گذرد؟

رئیس شرکت هوشمندسازی شهری اسپانیا تأکید کرد: لازم است یک دیتا بیس (بانک اطلاعاتی) مشترک از تمام خدمات شهری ایجاد کنیم و نظارت بر ارائه دهندگان خدمات شهری انجام شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار