رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت و گو با دفاع پرس:

تهران بارانداز محموله‎های قاچاق است/ داروی قاچاق از تمام مرزها وارد کشور می‌شود

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: قاچاق در سطح کشور اتفاق می افتد اما استان های مرزی محل ورودی قاچاق کالا هستند و تهران محل بارانداز قاچاق و توزیع آن است.
کد خبر: ۳۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰ - 28October 2014

تهران بارانداز محموله‎های قاچاق است/ داروی قاچاق از تمام مرزها وارد کشور می‌شود

 سردار زمانیان رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در گفتگو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس " گفت: قاچاق در کشور تبعات زیادی دارد که نه تنها اقتصاد کشور را مورد هجمه قرار می دهد بلکه از لحاظ فرهنگی و امنیتی نیز جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به گستردگی زمینه ها و ریشه های شکل گیری قاچاق کالا و ارز در کشور گفت: با تمام اقدامات خوبی که تا به امروز صورت گرفته اما در هر زمینه ای که بخواهیم مقابله کنیم بدون کمک مردم و همه سازمان های زیربط موفق نخواهیم بود.

وی ادامه داد: در ابتدا باید جلوی اقدامات غیرکارشناسی برخی از سازمان ها گرفته شود و بعد با یک برنامه ریزی صحیح و تخصصی راه های پیشگیری و مقابله با امر قاچاق را طراحی و ترویج دهیم.

 رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دو گروه تاثیر گذار در امر قاچاق هستند تصریح کرد: وقتی تولیدکنندگان بتوانند با یک برنامه ریزی صحیح کیفیت و قیمت کالا را مناسب تر ارائه دهند قطعا نیمی از راه را هموار کرده اند و زمینه بروز قاچاق را نصف می کنند و با این احوال مصرف کنندگان دیگر سراغ جنس های قاچاق و خارجی نمی روند.

سردار زمانیان در بخشی از سخنان خود با اشاره به بازار بانه در کردستان گفت: بسیاری از کسانی که در بازار بانه اقلام خود را به فروش می رسانند به طور رسمی و قانونی اقلام خود را وارد کرده اند اما به دلیل اینکه در آنجا عرضه اقلام به دست مصرف کننده می باشد، معمولا قیمتهای مناسبی را دارد. البته این بدان معنا نیست که در آنجا قاچاقی صورت نمی گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص قاچاق دارو در کشور خاطر نشان کرد: دارو از تمام مرزها به طرق مختلف وارد می شود که اغلب نیز داروهای کمیاب و نایاب مانند داروهای سقط جنین داروهای نیروزا و محرک های جنسی هستند.

سردار زمانیان در پایان گفت و گوی خود با دفاع پرس گفت: قاچاق در سطح کشور اتفاق می افتد اما استان های مرزی محل ورودی قاچاق کالا هستند و تهران محل بارانداز قاچاق و توزیع آن است که تعداد زیادی از مامورین ما در راه مبارزه با قاچاق به شهادت رسیده اند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار