سردار مهری:

کاهش ۶ درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات درون‌شهری/ افزایش آگاهی رانندگان متخلف از اولویت‌های پلیس است

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در نیمه اول امسال میزان جان‌باختگان تصادفات درون‌شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش شش درصدی داشت.
کد خبر: ۳۲۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ - 11December 2018

مهریبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم اختتامیه همایش تعالی رفتار سازمانی که صبح سه شنبه در مجموعه عصر انقلاب برگزار شد، با بیان اینکه با اجرای این برنامه‌ها باید بهتر از گذشته نسبت به وظایف خود عمل کنیم، اظهار داشت: این برنامه‌ها می‌تواند نقش مهمی در نحوه برخورد ما با مراجعان داشته باشد.

وی ادامه داد: این برنامه مطابق با مصوبه قرارگاه تربیت و آموزش و تعالی رفتار کارکنان راهور، برای رؤسای بازرسی، جانشینان فرماندهان و رؤسای پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور تدارک دیده شده است و در آینده نزدیک برای فرماندهان پلیس راه نیز برگزار خواهد شد.

سردار مهری گفت: هدف اصلی و اساس این دوره‌ها ارتقای آگاهی و افزایش دانش کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص اخلاق حرفه‌ای پلیس است و با بهره‌گیری از اساتید دانشگاهی، از آخرین روش‌های موجود در دنیا کمک می‌گیریم تا در اجرای ماموریت‌ها به بهترین شکل عمل کنیم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: هدف اصلی ما افزایش رضایت‌مندی مردم نسبت به کارکنان ناجا است.

وی در ادامه گفت: در شش ماهه نخست امسال میزان جان‌باختگان تصادفات درون‌شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش شش درصدی داشت.

سردار مهری با اشاره به توقیف خودروی رانندگان متخلف توسط پلیس خاطرنشان کرد: پلیس به دنبال این است که با اعمال قانون، جان رانندگان و جان دیگران را حفظ کند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه یکی مهم‌ترین اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزایش سطح آگاهی رانندگان متخلف است، گفت: با بالا بردن سطح آگاهی رانندگان می‌توانیم از تخلفات بیشتر رانندگی پیشگیری کنیم.

وی افزود: ما به دنبال یک وحدت رویه در ناجا هستیم و پلیس راهنمایی و رانندگی به دنبال این است که در سراسر کشور در برخورد با تخلفات یک وحدت رویه داشته باشد.

سردار مهری با اشاره به اینکه دوره‌های استانداردسازی و تعالی رفتار از سال ۸۰ شروع شده است و ادامه دارد، گفت: باید همواره کارکنان راهنمایی و رانندگی ناجا از آخرین روش‌های علمی بهره‌مند شوند تا بتوانند در ماموریت‌های خود از آن‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار