الویری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تصویب حق رأی اعضای شورای عالی استان‌ها/ طرح مدیریت یکپارچه‌ شهری تقدیم مجلس شد

رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه نقش اعضای این شورا قبلا مشاوره‌ای بود، گفت: در این شورای مصوب شد که اعضای آن حق رأی داشته باشند.
کد خبر: ۳۲۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ - 13December 2018

ارائه طرح یکپارچه‌سازی شهری به مجلس/ تصویب حق رأی اعضای شورای عالی استان‌هابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، مرتضی الویری رییس شورای عالی استان‌ها درحاشیه دوازدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همراه تصویب آیین‌نامه داخلی شورای عالی استان‌ها انتخابات هیأت رییسه هر ساله تکرار می‌شود و امروز نیز این کار صورت گرفت و بنده به عنوان رییس شورای عالی استان‌ها انتخاب شدم.

الویری در خصوص مهم‌ترین کار‌های انجام شده در یک سال گذشته بیان داشت: 18 مصوبه داشتیم و مهم‌ترین مسئله مدیریت یکپارچه‌ شهری بود که در قالب طرح به مجلس ارائه دادیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: قبلا نقش اعضای شورای عالی استان‌ها مشاوره‌ای بوده و ما مصوب کردیم که آن‌ها حق رأی داشته باشند.

وی افزود: همچنین در این جلسه بودجه سالانه را تصویب کردیم و به دلیل اینکه رهبر معظم انقلاب برای خرید کالای داخلی به همه دستوری را ابلاغ کرده بودند ما نیز برای اجرای این مسئله در شهرداری‌ها به آن توجه کردیم.

الویری ادامه داد: مصوبه‌ای را برای حفظ حقوق اعضای شورا‌های شهر کشور داشته‌ایم که از نمونه‌های آن می‌توان به مسئله عضو زرتشتی شورای یزد اشاره کرد که با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام این مسئله حل شد.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها