مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تولید 3 فیلم مستند در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

«یوسف افشارنیا» از تولید سه فیلم مستند در حوزه دفاع مقدس استان با مشارکت صدا و سیما، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه هنری استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ - 13December 2018

تولید 3 فیلم مستند در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، یوسف افشارنیا امروز (پنجشنبه) در سومین نشست کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بخشی از وظایف کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای دفاع مقدس وظیفه ذاتی ادارات محسوب می‌شود؛ بنابراین لازم است با ایجاد هم‌افزایی در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همکاری و مساعدت کنند تا کارهای انجام شده درخور شأن شهدا و ایثارگران باشد.

وی با بیان اینکه ادارات می‌توانند از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغ برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و مستندسازی در این حوزه استفاده کنند، افزود: صدا و سیما 50 درصد هزینه تولیدات رسانه‌ای دستگاه‌های مختلف در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تقبل می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از همه نهادها و ادارات استان خواست که اسناد و مدارک مختلف شامل فیلم، عکس و اسناد مکتوب در حوزه دفاع مقدس را به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تحویل دهند.

افشارنیا از برگزاری فراخوان جمع‌آوری عکس، اسناد و فیلم دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: صدا و سیما تیزر این فراخوان را تولید و پخش می‌کند و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم موظف است با همه دستگاه‌ها و نهادها مکاتبه کند تا از ایثارگران خود بخواهند عکس، فیلم و اسناد مرتبط با دوران دفاع مقدس را به این اداره‌کل ارسال کنند.

وی از تولید سه فیلم مستند در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صدا و سیما و حوزه هنری استان خبر داد و عنوان کرد: اعضای کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای دفاع مقدس ظرف مدت یک هفته پیشنهادات خود را در این زمینه به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه دهند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد همچنین از آمادگی این دستگاه برای مشارکت در تولید فیلم مستند «قاتل ارابه‌های جنگی» به تهیه‌کنندگی روابط عمومی سپاه فتح استان خبر داد.

افشارنیا ابراز کرد: تا پایان امسال هشت موشن گرافیک با موضوع دفاع مقدس توسط کمیته فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دفاع مقدس برای انتشار در فضای مجازی تولید می‌شود.

وی همچنین خواستار تولید سه عنوان نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس تا پایان امسال شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها