امام‌جمعه خرمشهر:

عدم نظارت دولت بر قیمت‌های بازار/ مسوولان برای کاهش مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به افزاش قیمت‌های کالاهای اساسی، تلاش برای کاهش دغدغه‌های مردم را مهم‌ترین وظیفه مسوولان دانست و گفت: مردم با استناد از قانون اساسی کشور از مسوولان مطالبه‌گری کنند.‌
کد خبر: ۳۲۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ - 14December 2018

نماز جمعه‌ محل تبیین بیانات رهبری است و وظیفه همه مسوولان است که در این عبادت حضور پیدا کنندبه گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمشهر، اظهار داشت: بر اساس روایات، زمانی‌که بنده‌ای آلوده به گناه بزرگی همچون دروغ شود، درون و روح او متعفن خواهد شد و این گناه کبیره نزد خداوند متعال بزرگترین خطا به حساب می‌آید.

وی افزود: مسوولان باید همواره در نمازهای جمعه شرکت کنند، نماز جمعه‌ها محل تبیین بیانات رهبری است و وظیفه همه مدیران و مسوولان است که در این عبادت حضور پیدا کنند.

امام‌جمعه خرمشهر گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خانواده‌های معزز شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم نسبت به احتمال ایجاد فتنه در سال ۹۸ توسط دشمن را هشدار دادند، دشمن در سال‌های ۷۸ و ۸۸ دست به فتنه و آشوب زد و بر اساس برنامه‌ریزی برای هر ده سال، احتمال فتنه و آشوب در سال جدید وجود دارد و مردم و مسوولان باید خود را آماده کنند.

موسوی‌فرد با انتقاد از عدم نظارت بر بازار عنوان کرد: گرانی اجناس و اقلام ضروری کمر مردم را خم کرده است؛ با بالا رفتن دلار، قیمت اجناس افزایش می‌یابد اما با پایین آمدن دلار، قیمت اجناس به همان قیمت سابق، ثابت می‌ماند.

وی افزود: متاسفانه بر قیمت اجناس و به ویژه کالاهای اساسی نظارت وجود ندارد و مسوولان باید در رابطه با این امر پاسخگو باشند.

موسوی‌فرد اظهار کرد: متاسفانه مسوولان  پنج سال به سمت و سوی غرب رفتند تا بلکه امتیازی بگیرند اما هیچ چیز نصیب آن‌ها نشد، اما هیچ زمان از ظرفیت صادرات به کشورهای همسایه بهره و استفاده نبردند.

امام‌جمعه خرمشهر با اشاره به مهم بودن روحیه مطالبه‌گری در میان مردم، گفت: باید روحیه مطالبه‌گری و پیگیری بر اساس قانون در میان مردم افزایش پیدا کند تا مسوولان مجبور به اقدام و عمل شوند.

موسوی‌فرد اظهار کرد: مردم تحت عنوان آتش به اختیار و بر اساس قانون، از مدیران منطقه آزاد اروند در رابطه با شرایط موجود پاسخ بخواهند؛ از این مدیر بخواهید پاسخگو باشد که تا کی باید خود را به افراد ناتوان بند کنید و دوستان نالایق خود را بر سر کار قرار دهید، مگر ما جوانان متعهد و متخصص کم داریم که باید عده‌ای نالایق و ناتوان بر مسند کار قرار گیرند.

امام‌جمعه خرمشهر گفت: مردم باید از تک تک مسوولان پاسخ بخواهند و آن‌ها را مواخذه کنند؛ این مردم هستند که مسوولان را وادار به کار می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار