خاطرات و تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب منتشر شد

حکایت‌ها، خاطرات و تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب از رخداد‌ها و حوادث داخلی و بین‌المللی، در جلد نهم کتاب «زمانه‌ات را بشناس» منتشر شد.
کد خبر: ۳۲۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ - 16December 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مؤسسۀ فرهنگی هنری قدرولایت پس از تأیید مؤسسۀ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلد نهم از مجموعۀ «زمانه‌ات را بشناس» را در قطع وزیری و 248 صفحه منتشر کرد.

«زمانه‌ات را بشناس» از این حدیث شریف و هشدار دهندۀ «العالم بزمانه لا تهجم علیه اللوابس. کسی که به زمان خود عالم باشد مورد هجوم شبهه‌ها و فتنه‌ها قرار نمی‌گیرد» ریشه گرفته است.

در این کتاب، حکایت‌ها و خاطرات و تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب از رخداد‌ها و حوادث داخلی و بین‌المللی، مطرح شده است و هر جا که معظم‌له از اشخاص یا حوادثی نام برده‌اند که نیاز به معرفی و شناخت آن‌ها بوده است، در پاورقی توضیح داده شده و تصاویر متناسب با آن‌ها نیز جست‌وجو و ارائه شده است.

خاطرات و تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب منتشر شد

انگیزة تولید این مجموعه، تقویت حافظۀ تاریخی ملت و ارائۀ تحلیل‌های صحیح از حوادث و رخداد‌های داخلی و بین‌المللی است، چرا که به تعبیر رهبری، اگر حافظۀ تاریخی ملت تضعیف شود و دارای تحلیل صحیح نباشد و در وقایع مختلف عمق‌یابی نکنند؛ در شناخت کشور و شناخت آینده دچار اشتباه خواهند شد. اشتباهی که در دوران رهبری و امامت امام علی (ع) در جنگ صفین و سپس در غائلۀ خوارج پیش آمد و در دورة امامت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تکرار شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار