فرمانده سپاه استان بوشهر:

آثار انتقال فرهنگ دفاع مقدس در مقاطع تحصیلی باید دیده شود

سردار «علی رزمجو» با اشاره به این‌که هنر و فرهنگ دفاع مقدس باید در قالب ابزار و امکانات مختلفی از جمله فیلم، کتاب و... به نسل جدید انتقال داده شود، گفت: باید آثار فعالیت‌های ارزشی در حوزه دفاع مقدس را در بین مقاطع مختلف تحصیلی در بین جوانان مشاهده کرد.
کد خبر: ۳۲۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ - 16December 2018

ضرورت مشاهده آثار فعالیت های حوزه دفاع مقدس در بین مقاطع تحصیلیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با بیان این‌که ارزش‌های دفاع مقدس تجلی در خون شهیدان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران دارد، اظهار داشت: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی بدون هیچ‌گونه آسایش و چشم‌داشتی در جبهه‌های جنوب، غرب و آب‌های خلیج فارس جنگیدند و از نهضت حسینی و انقلاب امام خمینی (ره) دفاع کردند.

وی با تأکید بر این که بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس پل ارتباطی بین ارزش‌ها و اقشار مختلف مردم خصوصاً جوانانی که جنگ و انقلاب را ندیدند است، گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر اقدامات معنوی شایان ذکری را تاکنون انجام داده است.

فرمانده سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید آثار فعالیت‌های ارزشی در حوزه دفاع مقدس را در بین مقاطع مختلف تحصیلی در بین جوانان مشاهده کرد.

سردار رزمجو با اشاره به این‌که هنر و فرهنگ دفاع مقدس باید در قالب ابزار و امکانات مختلفی از جمله فیلم، کتاب و... به نسل جدید انتقال داده شود، افزود: این کار بسیار سنگین و پیچیده، اما امکان‌پذیر است.

توانسته‌ایم کار‌های مثمر ثمری در فضای مجازی انجام دهیم

وی با تأکید بر این‌که امکانات و ابزار در حول محور فضای مجازی در اختیار دشمن قرار دارد، اظهار داشت: با وجود این‌که امکانات فضای مجازی دشمن به مراتب از ما بیشتر است، اما ما می‌توانیم و توانسته‌ایم کار‌های مثمر ثمری را انجام دهیم.

فرمانده سپاه استان بوشهر در با بیان این‌که خطر فضای مجازی بسیار جدی است، گفت: باید جوانان را با روش‌های مختلف، با آثار و ارزش‌های فرهنگ پایدار انقلاب و دفاع مقدس آشنا کرد.

سردار رزمجو تصریح کرد: باید امکانات استان بوشهر را از فکر تا تجهیزات در راستای فرهنگ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌کار برد.

وی با اشاره به اهمیت کنگره سرداران و ۲۱۲۰ شهید استان بوشهر، خاطرنشان کرد: این کنگره در نیم سال دوم سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان این‌که این استان در تمام اقشار شهید دارد، بیان داشت: مردم استان بوشهر مردمی آگاه و همیشه در صحنه هستند که نیاز است برای آن‌ها کار و برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها