راه‌اندازی پویش مردمی «من یمنی‌ام» در زاهدان

پویش مردمی «من یمنی‌ام» با هشتگ #انا_یمانی همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) در زاهدان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۲۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ - 16December 2018

راه‌اندازی پویش مردمی «من یمنی‌ام» در زاهدانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، پویش مردمی «‌من یمنی‌ام» با هشتگ #انا_یمانی همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) در زاهدان راه‌اندازی خواهد شد.

«سجاد نهبندانی» دبیر برگزاری پویش مردمی انا یمانی در این خصوص اظهار داشت: این پویش با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، سازمان بسیج مداحان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جوانان انقلابی شهرستان زاهدان نیز به‌منظور اعلام حمایت خود از مردم مظلوم یمن و اعلام انزجار از جنایات رژیم آل سعود در این سرزمین، عصر دوشنبه ۲۶ آذرماه در محل حسینیه دبیرستان علوم و معارف اسلامی واقع در بولوار دانشجو زاهدان گرد هم می‌آیند.

دبیر برگزاری پویش مردمی انا یمانی زاهدان عنوان کرد: جنایات و نسل‌کشی سعودی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که مجامع حقوق بشری چشم خود را بسته و در برابر این همه خونریزی سکوت کرده‌اند.

نهبندانی با اشاره به اینکه دهان مدعیان حقوق بشر با دلارهای سعودی و فشارهای آمریکایی بسته شده است، بیان داشت: هدف از راه‌اندازی این پویش مردمی، رساندن صدای مردم مظلوم و زن و کودک بی‌گناه یمنی به جهانیان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها