مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس، با ارزش‌ترین فضا‌های فرهنگی استان‌ها هستند

سردار «غلام‌علی کفاش» گفت: مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس از با ارزش‌ترین فضا‌های فرهنگی موجود در استان‌ها هستند و به‌عنوان مکانی جهت حفظ، نشر و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل‌های آینده به شمار می‌روند.
کد خبر: ۳۲۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ - 17December 2018

مراکز فرهنگی دفاع مقدس، با ارزش‌ترین فضا‌های فرهنگی استان‌ها هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «غلام‌علی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در دیدار با سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و تفریحی بندر «بوشهر»، اظهار داشت: تمام مسئولین در هر پست و مقامی که قرار بگیرند، به‌عنوان رزمنده، در راستای خدمت به مردم به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به اهداف و مأموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تأکید کرد: مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس از با ارزش‌ترین فضا‌های فرهنگی موجود در استان‌ها هستند و به‌عنوان مکانی جهت حفظ، نشر و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل‌های آینده به شمار می‌روند.

کفاش با اشاره به این‌که فعالیت در حوزه دفاع مقدس سعادتی و رزقی است که شامل حال ما شده است، گفت: دفاع مقدس گنجینه معنوی تمام نشدنی است که در طی سال‌ها برای نسل‌های آینده به یادگار و الگو خواهد ماند.

ضرورت استفاده از همه ابزارها برای نشر ارزش‌های شهدا

همچنین «علیرضا نوری» سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و تفریحی بندر بوشهر نیز در این دیدار اظهار داشت: فعالیت در حوزه دفاع مقدس یک افتخار است.

وی با بیان این که امروز هیچ کاری با ارزش‌تر از فعالیت در حوزه دفاع مقدس نیست، گفت: مجموعه سازمان فرهنگی تفریحی و اجتماعی شهرداری بوشهر در راستای انتقال و حفظ آثار دفاع مقدس کمال همکاری را با این اداره‌کل انجام خواهد داد.

نوری با اشاره به شخصیت‌های شهدای والامقام استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید در جهت نشر ارزش‌های شهدا از تمام ابزار استفاده کرد.

وی به اهمیت تألیف کتاب درباره شهدا اشاره کرد و افزود: درباره هر شهید اگر چندین جلد کتاب نیز تألیف شود باز کم کار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها