نیازی:

تجهیز و بهره‌برداری خط 6 مترو به بخش خصوصی سپرده خواهد شد

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت عمومی شهرداری تهران گفت: برای اولین بار تجهیز و بهره‌برداری خط 6 مترو به بخش خصوصی سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ - 17December 2018

تجهیز و بهره‌برداری خط ۶ مترو به بخش خصوص سپرده خواهد شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «علی نیازی» سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت عمومی شهرداری تهران در اختتامیه اولین اجلاس معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر 40 فرصت سرمایه گذاری در تهران برای سرمایه گذاری مشخص شده است، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران می‌توانند در حوزه‌های مختلف از جمله محیط زیست، فرهنگ و هنر، حمل و نقل و گردشگری سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه تهران از ظرفیت‌های کم‌نظیری در حوزه گردشگردی برخوردار است، گفت: بیشترین پروژ‌ه‌های مشخص شده برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است.

نیازی با اشاره به سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی 10 پروژه تعریف شده است و برای اولین‌بار تجهیز و بهره‌برداری یکی از خطوط مترو به بخش خصوصی سپرده خواهد شد و مطالعات اولیه این کار صورت گرفته است که می‌تواند تجربه موفقی برای سوددهی شود.

سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری شهرداری گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند در حوزه پارکینگ طبقاتی نیاش، تونل شهید متوسلیان، بزرگراه شهید شوشتری، مراکز معاینه فنی، خودرو اشتراکی، قطار سبک شهری، زیرگذر ونک، نوسازی ناوگان و بهره‌برداری خطوط اتوبوسرانی سرمایه‌گذاری کنند.

وی با اشاره به خودروهای اشتراکی گفت: در این شهرداری مجوزهای لازم برای ورود به طرح ترافیک و زوج و فرد صادر خواهد شد.

نیازی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه 200 تن زباله در تهران به انرژی تبدیل می شود، خاطرنشان کرد: روزانه بیش از هشت هزار تن زباله در تهران تولید می‌شود که می‌توان از آن انرژی تولید کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار