حناچی:

برای مدیریت پایتخت نیازمند تغییر نگرش در تهران هستیم

شهردار تهران با بیان اینکه امروز نیازمند تغییر نگرش در مدیریت شهری هستیم، گفت: باید فضایی ساخته شود تا سرمایه‌گذاران در این حوزه وارد شوند.
کد خبر: ۳۲۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ - 17December 2018

برای مدیریت تهران نیازمند تغییر نگرش در تهران هستیم/  ضرورت ورود سرمایه‌دارانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی دفاع پرس، «پیروز حناچی» شهردار تهران در اختتامیه اولین اجلاس معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تهران که شامگاه دوشنبه 26 آذر برگزار شد با بیان اینکه امروز نیازمند تغییر نگرش در مدیریت شهری هستیم، اظهار داشت: باید فضایی ساخته شود تا سرمایه گذاران و سرمایه داران در این حوزه وارد شوند.

وی ادامه داد: حوزه سیاست گذاری، سرمایه گذاری و شهروندان سه ضلع مهم در پروژه‌ها است و باید در این پروژه‌ها منافع سه گروه در نظر گرفته شود.

شهردار تهران با اشاره به ظرفیت‌های شهر تهران برای سرمایه گذاری گفت: ما در نظر داریم مسیر ریل قطار سبک در خیابان ولیعصر و انقلاب ایجاد کنیم  که به نظر می رسد ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

حناچی با بیان اینکه تهران در حوزه تاریخی می‌تواند با اصفهان رقابت کند، گفت: تهران شهری است که طبق اشیا کشف شده، تاریخ آن به هشت هزار سال قبل باز می‌گردد اما به دلیل گسترش شهری به آن توجه نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه به آثار تاریخی و به نمایش گذاشتن آن‌ها به خوبی اشاره نشده اما در این دوره به آن توجه خواهد شد چراکه ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

شهردار تهران با بیان اینکه امروزه به سه هزار اتوبوس شهری نیازمند هستیم، گفت: توسعه حمل و نقل عمومی مهمترین اولویت شهرداری است و امروز حوزه حمل و نقل به بخش خصوصی سپرده شده است.

وی با بیان اینکه حمایت‌ از استارتاپ‌ها از اولویت‌های بنده است، گفت: یکی از مواردی که در دستورکار شهرداری تهران است و با معاونت فناوری دولت صحبت‌های زیادی شده حمایت از استارتاپ‌‌ها است.

حناچی با بیان اینکه توسعه نمایشگاه جنوبی تهران در دستور کار قرار دارد، گفت: باید سرمایه گذاران منطقه ۲۲ وارد کار شوند تا بتوانیم از ظرفیت نمایشگاه جنوبی تهران استفاده کنیم.

وی با اشاره به کارخانه سیمان ری گفت: قدمت این کارخانه نشان می‌دهد که کشور  با سیمان این کارخانه ساخته شده است اما نزدیک 20 سال است که فعالیت ندارد که باید فعالیتش از سر گرفته شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار