امیر حاتمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تدابیر دفاعی رهبر انقلاب پروژه ناامن‌سازی منطقه را با شکست مواجه کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی طولانی‌مدت در منطقه بود، گفت: آثار اجرایی شدن اندیشه‌های دفاعی رهبر انقلاب در منطقه به‌خوبی قابل مشاهده است.
کد خبر: ۳۲۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 19December 2018

با مقاومت و ایستادگی بر هر دشمنی با هر اندازه‌ای پیروز خواهیم شد/ دشمن به دنبال ایجاد ناامنی طولانی مدت در منطقه بودامیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به صدور اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای به فراسوی مرزها اظهار داشت: امروز با توجه به وضعیت منطقه و پیروزی کشورهای عضو جبهه مقاومت، می‌توان آثار اجرایی شدن اندیشه‌های دفاعی حضرت آقا را به‌خوبی مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما برنامه‌ریزی کرده بودند تا یک ناامنی طولانی مدت و شاید صد ساله در منطقه ایجاد کنند، گفت: با هدایت و رهبری امام خامنه‌ای، محور مقاومت توانست بر این تهدید بسیار بزرگ فائق آید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امروز نه ملت ایران بلکه همه ملت‌های منطقه می‌دانند که می‌شود با ایستادگی و مقاومت بر هر دشمنی با هر قدرتی ولو مدعی ابرقدرتی پیروز شد و ما این را اثبات کردیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها