تشکیل اتاق فکر و دبیر خانه دائمی مناسبتهای دفاع مقدس در استان اصفهان

سردار شیروانیان ضمن اشاره به این نکته که با توجه به مسائل منطقه خاورمیانه باید سعی شود بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شکوه بیشتری برگزار شود ، برخی از برنامه های اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان در این هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶ - 17September 2013

تشکیل  اتاق فکر و دبیر خانه دائمی مناسبتهای دفاع مقدس در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در آستانه سی وسیومین سالگرد گرامی داشت هفته دفاع مقدس اتاق فکر ودبیر خانه دائمی مناسبتهای دفاع مقدس استان اصفهان در محل این اداره کل تشکیل شد.

دراین  جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با پیگیریهای مکرر این دبیرخانه به طور دائم فعال شد تا با برنامه ریزیهای شایسته به مناسبتهای سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر،هفته دفاع مقدس،25 آبان روز حماسه ایثار اصفهان و 26 آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد پرداخته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان، سردار شیروانیان ضمن  اشاره به این نکته که با توجه به مسائل منطقه خاورمیانه باید سعی شود بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شکوه بیشتری برگزار شود ، برخی از برنامه های اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان در این هفته   را به شرح زیر بیان کرد.

1- تشکیل دبیرخانه دائمی مناسبت های دفاع مقدس و برقراری جلسات در طول سال به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد، هفته دفاع مقدس

2-انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر اصفهان

3-برگزاری نمایشگاه نقاشی آبرنگ دفاع مقدس اثر استاد شعرباف در نگارستان حضرت امام (ره) با مشارکت موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) از تاریخ 27/6/92 تا 11/7/92.

4-برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در باغ غدیر با همکاری مرکز آفرینش های ادبی قلمستان در طول هفته دفاع مقدس.

5-پشتیبانی و حمایت از کانون های فرهنگی، موسسات و ادارات، مدارس و مساجد جهت برگزاری مراسم مربوط به بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قالب بسته فرهنگی و تحویل کتاب امانی جهت برگزاری نمایشگاه کتاب.

6-هماهنگی تحویل، تشییع و تدفین شهدای گمنام در هفته دفاع مقدس در شهرستان ها و مراکزی که از قبل درخواست داشته و از طریق مرکز تأیید شده است.

7-تشکیل معراج شهدا و برگزاری ویژه برنامه شبی با شهدای گمنام در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان.

8-با توجه به پیشنهاد مدیر کل این اداره به استانداری قرار است جلسه شورای اداری در هفته دفاع مقدس در محل این اداره کل تشکیل گردد.

9- همکاری و حمایت از اصحاب رسانه جهت تولید مطالب مربوط به هفته دفاع مقدس و هماهنگی مصاحبه با فرماندهان و مسئولین استان.     

10-برگزاری همایش هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس.

11- افتتاحیه گروه علوم و معارف دفاع مقدس در تعدادی از دانشگاه های استان.

12-آغاز کارگاه های آموزشی نخستین جشنواره ادبی دفاع مقدس تحت عنوان (خط انار) با مشارکت سایر نهاد ها.

13-کلید زدن تولید مستند تلویزیونی سردار شهید عبدالرسول زرین.

14-پخش فیلم مستند (شاید دستمان به ماه برسد) روایت از رزمنده نوجوان کافی موسوی از مرکز صدا و سیمای اصفهان.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار