معاون فرهنگی شهرداری مشهد با خانواده شهدا دیدار کرد+ تصاویر

به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، معاون فرهنگی شهرداری مشهد با جمعی از خانواده شهدا دیدار کرد.
کد خبر: ۳۲۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ - 20December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن شب یلدا «هادی بختیاری» معاون فرهنگی شهرداری مشهد، «محمدحسین ودیعی» عضو شورای اسلامی شهر مشهد و رئیس کمیسیون ایثارگران این شورا به همراه جمعی از کارکنان فرهنگسرای پایداری امروز با حضور در سرای سالمندان مشهد با چهار خانواده شهید که در این مرکز نگهداری می­‌شوند دیدار کردند.

ودیعی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: وقتی اوصاف شهدای والامقامی که با لقمه حلالی که پدر به خانه می­‌آورد در دامن شما مادران با تقوا پرورش می‌­یافت مورد بررسی قرار می­‌دهیم؛ متوجه می­‌شویم که همه آنها دارای خصوصیات مشترکی همچون وفاداری، سلامت نفس، گذشت، اخلاص، ایثار و ولایت‌پذیری بودند که همچون یک خانواده در کنار هم زندگی می­‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: این خصوصیات و سجایای اخلاقی شهدا را هم سطح امامزادگان قرار داده است.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شما والدین شهدا به دلیل تربیت نسلی ایثارگر و متعهد ارزشمند هستید و هر کس به شما خدمت کند افراد دوست داشتنی این جامعه خواهد بود.

این مسئول گفت: شما والدین شهدا دوست داشتید که فرزندان شهیدتان در شب یلدا کنار شما باشند؛ اما حال که نیستند ما به جای این عزیزان آمدیم تا این سنت کهن ایرانی را گرامی بداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها