استاندار اردبیل:

فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

استاندار اردبیل در دیدار با معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس از بهره برداری فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 20December 2018

فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل به بهره برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، «اکبر بهنامجو» در دیدار با سردار عصار معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری و همزمان با پنج مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کشور افتتاح می‌شود.

استاندار اردبیل افزود: فاز نهایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل نیز در شهریورماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

بهنام جو بیان کرد: تاکنون پنج میلیارد تومان اعتبار استانی و سه و نیم میلیارد تومان اعتبار ملی به این پروژه اختصاص یافته است.

استاندار اردبیل گفت: با صرف اعتبار 160 میلیارد ریالی این موزه که به صورت مشترک توسط بنیاد حفظ آثار و استانداری اردبیل تامین می‌شود، در سال آینده به بهره برداری کامل می‌رسد.

«سردار محمد تقی عصار » معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل یکی از زیباترین مراکز فرهنگی دفاع مقدس کشور بوده و شامل 3 بخش شرقی با عنوان گنجینه اسناد و مدارک و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، بخش میانی با عنوان روایت سرای خط شکنان عاشورایی و بخش غربی با عنوان تالار ستاره‌ها در فاز اول این مرکز به بهره برداری خواهد رسید و به تدریج سایر بخش‌های آن نیز تا شهریورماه سال آینده تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار