نماینده مردم ری، شمیرانات و اسلامشهر در نطق میان دستور؛

ایران اسلامی اهل مذاکره است، ولی اهل فتنه نیست/وزارت اطلاعات مقصران اسیدپاشی را شناسایی و به پنجه عدالت بسپارد

طلا در نطق میان دستور خودر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دولت نباید تمام تخم مرغ های خود را در سبد مذاکره بگذارد، گفت: ایران اسلامی بر اساس فرهنگ حسینی اهل مذاکره است ولی اهل تعامل نیست، همچنین از وزارت اطلاعات درخواست کرد مقصران اسید پاشی را شناسایی و به پنجه عدالت بسپارد.
کد خبر: ۳۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ - 28October 2014

ایران اسلامی اهل مذاکره است، ولی اهل فتنه نیست/وزارت اطلاعات مقصران اسیدپاشی را شناسایی و به پنجه عدالت بسپارد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حسین طلا نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهردر نشست علنی امروز در نطق میان دستور گفت: ماه محرم، ماه حماسه، شجاعت و فداکاری آغاز شد ماهی که خون بر شمشیر پیروز و قیامی که قدرت حق باطل را تا ابد محکوم و داغ باطل به چهره ستمکاران حکومت های شیطانی زد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود:حرکت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و تداوم آن با رهبری امام خامنه ای و خون هزاران شهید انقلاب، دفاع مقدس و هسته ای ادامه یافت و امروز در اوج قدرت است.

وی تصریح کرد: این جریان مقاومت در مقابله حرف زور و امروز قدرت های بزرگ و چپاول گر و مزدوران داعشی آن را در عراق، سوریه و لبنان زمین گیر کرده و در دل مسلمین جهان اسلام این امید و آرزوی امام راحل از ایران تا کرانه باختری تشکیل و مشت آهنین خود را در بالای سر رژیم غاصب کودک کش رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار داده است آنچه امروز موجب افتخار است خط مقاومت و پایداری است و نه خط سازش به هر قیمتی.

طلا افزود: جریان مقاومت موجب پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را فراهم آورد و خط سازش جام زهر را به دستان امام داد حال مذاکرات هسته ای بر سر حقوق ملت مسلمان و انقلابی ایران که این روزها رو به اتمام است حقوقی که دست یابی آن با هزینه های زیادی از جمله خون پاک جوانان و دانشمندان به دست آمد آنچه ایران قدرتمند اسلامی را متقاعد نمود بر سر میز مذاکره با قدرتهای مدعی دروغین صلح جهانی بنشاند براساس یک راهبرد بود و نه شوق توافق از سر تهدید و تحریم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی معتقد است اگر با مذاکره حقوق حقه خود را به دست آورد حاصل مطلوب است و در صورت مواجه با عدم به رسمیت شناختن و لغو تحریم ها مجدداً برای هزارمین بار فریاد می زنیم که دولت های مدعی نگرانی از ایران هسته ای ندارند و آن چیزی جز ایران هراسی نیست. توافق با هر شکلی با فرهنگ عاشورایی تناقض دارد و تصور اینکه ایران بر سر میز مذاکره موضوعاتی چون قدرت نظامی موشکی خود یا حمایت از گروههای آزادی بخش و مردم مظلوم جهان را با نان و دارو معامله می کند باور غلطی است و در یک کلام ایران اسلامی براساس فرهنگ حسینی اهل  مذاکره است ولی اهل معامله نیست.

وی با تاکید بر اینکه دولت نباید تمامی تخم مرغ های خود را در سبد مذاکره بچیند افزود: انتظار برای چرخیدن چرخ زندگی و اقتصاد مردم بعد از توافق با 1+5 که بارها با اعمالشان نشان دادند که نمی توان بر دیوار آنها یادگاری نوشت ساختن خانه ای بر روی آب است و راهکار همان است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند و آن چیزی جز اقتصاد مقاومتی نیست. اقتصاد ایران بیشتر از آنکه نیازمند سرمایه باشد نیازمند فناوری و مدیریت منابع است و نمونه های موفقیت آمیز خودکفایی صنعتی و علمی کشور در حوزه های دارو، تجهیزات پزشکی، نظامی، موشکی، نانو و سلول های بنیادین در فضای تحریم ها گواه این مدعاست.

طلا ادامه داد: بنادر فعال ، خطوط مواصلاتی جاده ای و ریلی، تعداد متخصصان، نیروهای ماهر و کارآفرین، گستردگی نظام آموزشی و همچنین منابع صندوق توسعه ملی و امکان مناسب تحریم نفتی به عنوان انگیزه قوی برای دوری از اقتصاد نفتی شرایط طلایی را برای جهش اقتصادی فراهم آورده است. مشروط به درگیر شدن مذاکرات هسته ای تنها توسط وزارت خارجه و نه همه دولت می باشد، آنچه این روزها دل مسئولان نظام را به درد آورده است اقدام ناجوانمردانه پاشیدن اسید به چهره زنان بیگناهی است که به نظر می رسد قربانی یک انتقام گیری سیاسی شده اند.

وی تاکید کرد: این اقدام که یادآور برخی سناریوهای خودساخته ای چون سناریوی کشته سازی خیالی سال 78 کوی دانشگاه و ترور عضو شورای اسلامی شهر تهران در اولین دوره و قتل مرموز ندا آقا سلطان در سال 88 که توسط یک گروه تندروی به اصطلاح اصلاح طلب با همراهی رسانه های اپوزیسیون داخل و خارج همراه بود و هر روز یک بار دولت و نظام را با بحران مواجه می ساخت می اندازد.

طلا تصریح کرد: ضمن اینکه دولت تدبیر و امید می داند چنانچه این گروه اقلیت که بعضا با سابقه اخراج از دستگاههای امنیتی کنترل قدرت در دولت را در دست بگیرند، هر روز دولت و نظام را با تهدید امنیتی مواجه می سازند که شاید در انتخابات آینده با دو قطبی کردن جامعه برای خود ردایی در انتخابات برگزینند. لذا از وزارت اطلاعات می خواهم همان گونه که با همکاری دستگاههای امنیتی دیگر عبدالمالک ریگی را در آسمان شکار نمود، مقصران این حادثه را شناسایی کند و به پنجه عدالت بسپارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: همچنین از قوه قضائیه می خواهیم ضمن روشن شدن ابعاد پشت پرده احتمالی این واقعه با مقصران آن برخورد کند و البته همکاران ما در مجلس می دانند حال که موضوع رای اعتماد به وزیر علوم مطرح است کوچکترین وابستگی و تمایل به  عوامل قانون گریز فتنه 88 می تواند آرامش جامعه و دانشگاه را بر هم زند و اما حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر که به دلیل باورهای نه چندان واقعی برخورداری از مواهب پایتخت، مشکلاتش دیده نمیشود که باید مسئولین به آن توجه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار