سرپرست استانداری خراسان رضوی:

دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی باید از طریق رسانه­‌ها تبیین و نهادینه شود

قربان میرزایی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌­ها با استفاده از ظرفیت و بازوی رسانه­‌های دیداری، مکتوب و مجازی به درستی و با استفاده از شیوه‌­های نوین تبیین، حفظ و نهادینه شود.
کد خبر: ۳۲۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ - 20December 2018

دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی باید از طریق رسانه­‌ها تبیین و نهادینه شودبه گزارش دفاع پرس از مشهد، «قربان میرزایی» در آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه­‌ای «ابوذر» که پنج‌شنبه (29 آذرماه) در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز در شرایطی که دشمن در چهل سالگی انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی گسترده سعی در وارد کردن ضربه به نظام اسلامی است، نقش رسانه­‌ای ما در این تقابل محوری است.

وی افزود: در کنار ضعف‌­ها و مشکلاتی که در برخی حوزه­‌ها امروز شاهدیم، اما چهل سالگی انقلاب دستاوردهای بسیار گسترده و مهمی در حوزه‌­های علم و فناوری، هوا فضا، سلول‌­های بنیادین، بخش­‌های خدماتی و توسعه روستاها و خدمات گسترده در حوزه شهری و روستایی از نقاط دور و نزدیک کشور به همراه داشته است.

وی گفت: امروز رسانه‌­های بیگانه و دشمنان ملت کشورمان در جهت القاء عدم کفایت جمهوری اسلامی بصورت همه جانبه تلاش می­‌کنند که وظیفه ماست تا با ابزار رسانه‌­ای در اختیار، با این توطئه دشمنان مقابله کنیم.

میرزایی عنوان کرد: دشمن انقلاب اسلامی که در طول 40 سال گذشته برای رسیدن به اهداف خود و ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی ما متوسل به حیل و توطئه­‌های مختلف شده‌­اند، همواره با شکست مواجه شدند. استکبار امروز می­‌کوشد با تحریف واقعیت­‌های قبل از انقلاب و در مقابل تضعیف دستاوردهای این نظام و ملت و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و دامن زدن به اختلافات در حوزه‌­های مختلف بر پایه جنگ روانی و تشدید فشارهای اقتصادی اهداف شوم خود را محقق کند.

وی ابراز داشت: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب که به برکت خون شهدا همچنان سربلند و عزتمند است، امروز تکلیف ما حفظ و ثبت دستاوردهای آن حماسه مردمی و انتقال آن به نسل­‌های بعد است.

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: باید در این میان ظرفیت­‌های تبلیغی و رسانه‌­ای ما با استفاده از توان، تخصص و امکانات موجود به میدان آمده و در راستای اهداف نظام و کشور و ملت ایران در این جنگ تبلیغاتی یکپارچه دستاوردهای این انقلاب و کشور را تبیین و معرفی کند.

میرزایی در پایان با اشاره به جشنواره رسانه‌­ای ابوذر به عنوان ظرفیتی برای شناسایی و ترغیب و نیز تجمیع این توانمندی­‌ها در کنار هم تصریح کرد: باید این جشنواره رسانه‌­ای در سطح ملی و بین المللی نیز برگزار شود تا دستاوردهای انقلاب را در سطوح بالاتری به دنیا صادر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار