رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

شهدا حافظ انقلاب و نظام هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اولین یادواره سرداران و 168 شهید فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، شهدا را حافظ انقلاب و نظام دانست.
کد خبر: ۳۲۴۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ - 21December 2018

شهدا حافظ انقلاب و نظام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اولین یادواره سرداران و 168 شهید فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: شهادت طلبی و روحیه جهادی مردم کشور ما باعث شده انقلاب اسلامی به چهل سالگی برسد.

وی افزود: شهدا عامل صیانت انقلاب هستند و اگر مجاهدت های شهدا و خانواده هایشان نبود فتنه هایی همچون فتنه 88 هر کشور و انقلابی را نابود می کرد.

ادیانی تحریم ها و آسیب های اجتماعی را از جمله دشمنی های علیه نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: فضای مجازی با ترویج انواع فسادها و ابزارهای مختلف سعی دارد انقلاب را از درون از بین ببرد. 

وی اظهار کرد: قوه قضائیه قوه قاهره نظام جمهوری اسلامی است و باید با مفسدان و برهم زنندگان اقتصادی به صورت جدی برخورد کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد: خراسان شمالی از جمله استان های کم جرم در کشور است.

وی اظهار کرد: شهدا حافظ انقلاب و نظام هستند و برگزاری یادواره های شهدا باعث افتخار ما است.

ادیانی تاکید کرد: ناجا بر سر ارزش ها و امنیت با احدی تعارف ندارد و نیروی انتظامی فرزند این مردم است و حوادث و پدیده های کشور را رصد می کند و هوشیاری کامل دارد.

لازم به ذکر است در این مراسم تواشیح و مرثیه خوانی اهل بیت (ع) اجرا شد و از همسر و فرزند شهید مرزبانی «علی دوست زاده» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عارف
|
United States
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
عالی بود
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار