سردار احمدی مقدم:

ادعای جیش العدل در مورد سقوط هواپیمای ناجا کذب محض است/ تصویرنگاری از متهم اسیدپاشی

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، ادعای گروهک تروریستی جیش العدل مبنی بر سقوط هواپیمای ناجا را کذب محض عنوان کرد.
کد خبر: ۳۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ - 28October 2014

ادعای جیش العدل در مورد سقوط هواپیمای ناجا کذب محض است/ تصویرنگاری از متهم اسیدپاشی

به گزارش دفاع پرس، سردار "اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه سومین همایش پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینها بدنبال این هستند که هر جا حادثه ای رخ می دهد، خود را مسوول آن اعلام کنند تا قدرت خود را نشان دهند، در حالیکه چنین موضوعی کذب محض است.

وی ادامه داد: آنها نه چنین قدرتی دارند نه می توانند تا چنین عمقی نفوذ داشته باشند.
 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: پیش از نیز اعلام کرده بودیم که سقوط هواپیمای ناجا در جنوب شرق کشور به دلیل مشکلات فنی بوده و کمیته فنی در حال بررسی موضوع است که پس از مشخص شدن دلیل قطعی، موضوع را به اطلاع مردم خواهیم رساند.
 
هواپیمای نیروی انتظامی 19 مهر ماه در مسیر تهران به زاهدان بر اثر نقص فنی سقوط کرد و هفت سرنشین آن به شهادت رسیدند.
 احمدیمقدم گفت: ما در اصفهان فضا را تحت کنترل خود داریم تا حادثه دیگری اتفاق نیفتد و با قوت نیز به دنبال کشف مسئله هستیم اما منتظریم تا پرونده به پایان خود برسد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره برخی آبپاشیها در تهران که به قصد آزار و اذیت انجام میشود نیز گفت: این مسئله نیز در قالب همان بحث قرار میگیرد که برخی با ایجاد هیاهو به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه هستند.

فرمانده ناجا در خصوص فراخوان تجمعات در واکنش به اسیدپاشی در اصفهان نیز گفت: هر تجمعی باید با مجوز قانونی باشد و پلیس به هیچ وجه اجازه تجمع غیرقانونی را نمیدهد البته تمام این تلاشها منشاء واحد دارد که به دنبال ترویج فضای ناامنی در کشور هستند. خوشبختانه هیچکدام از این فراخوانها با اقبال چندانی روبرو نشده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری، درخصوص انتشار تصویری از متهم احتمالی اسیدپاشی، تصریح کرد: با مشخصاتی که قربانیان و  یا آنهایی که در معرض تهدید قرار گرفته بودند، از متهم تصویری ترسیم و تصویر نگاری کرده و آن را بررسی میکنیم. این عکسها تنها به عنوان سرنخ هستند و ما فعلا نمیتوانیم در این خصوص مطلبی را قطعی اعلام کنیم چرا که متهم در همه جا با چهره باز دیده نشده است و ما تمام سرنخها را دنبال میکنیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار