امام‌جمعه شاهرود تاکید کرد؛

دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی برای مردم تبیین شود

حجت‌الاسلام عباس امینی با بیان اینکه بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی کشورمان هدفی جز تضعیف باورها و آرمان‌های انقلاب ندارند، گفت: خنثی‌سازی توطئه‌های غرب در گرو تببین دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۳۲۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ - 21December 2018

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید پیشرفت ها و دستاوردهای نظام به مردم نشان داده شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی امام‌جمعه شاهرود، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود که در حسینیه مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام را به مردم نشان داد، اظهار داشت: دشمن در این سال‌ها از راه‌های گوناگونی سعی کرد مردم ایران را به زانو درآورد اما هر بار با هوشیاری این ملت غیور، شکست خورد.

خطیب جمعه شاهرود سازش، جنگ، تغییر از درون و بیرون و بازدارندگی را از جمله رویکردهای دشمنان برای رویارویی با مردم ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمن با تحریم به دنبال بازدارندگی است و این نشان می‌دهد که از ایران قدرتمند، واهمه دارد.

امینی همچنین با بیان اینکه امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم می‌خواهد باورهای اسلامی را به باورهای باستانی تغییر دهد، ابراز کرد: دشمن از راه تغییر باورها به دنبال تغییر افکار و پس از آن تغییر رفتار مردم است و این کار را در جریان انتخابات 88 نیز انجام داده و پیش از انتخابات افکار مردم را مشوش کرده بود.

امام‌جمعه شاهرود گفت: دشمن با تغییر باورها و افکار در چندین کشور به نتیجه رسیده و اکنون در ایران هم از این راه به دنبال تغییر ساختار است اما به دلیل بصیرت و آگاهی مردم کاری از پیش نمی‌برد.

امینی همچنین در بخش دیگر صحبت‌های خود ادعای آمریکا مبنی بر خروج از سوریه به بهانه پیروزی بر داعش را دروغی آشکار دانست و گفت: آن‌ها خودشان داعش را ساخته و حمایت کردند و اکنون هم آن را حمایت می‌کنند.

وی به مشکلات اقتصادی اروپا هم گریزی زد و ابراز کرد: دموکراسی و لیبرالیسمی که آن‌ها به دنبالش بودند دیگر جواب نمی‌‌دهد و باید تا دیر نشده فکری به حال خود کنند. عربستان هم پس از چهار سال کشتار مردم بی‌دفاع یمن اکنون به دنبال صلح بوده و امید است از این راه مردم مظلوم یمن نجات یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار