آیت‌الله حسینی بوشهری:

دشمنان در پی تسلط بر کشور و حذف اسلام ناب هستند/ ملت ایران شکست‌ناپذیر است

امام‌جمعه قم گفت: دشمنان در خواب و خیال خود با ایجاد تحریم به دنبال تسلط بر کشورمان و حذف اسلام ناب هستند.
کد خبر: ۳۲۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ - 21December 2018

دشمنان در پی تسلط بر کشور و حذف اسلام ناب هستند/ کشور با وجود رهبر و ملتی شجاع قابل تحریم نیستبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه دوم نماز جمعه امروز قم که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: جنگ اقتصادی علیه ما شروع شده تا گرانی و شرایط بد اقتصادی مردم را رنج دهد و دشمن هدف شکست دادن انقلاب و رو در رو کردن مردم با نظام را دنبال می‌کند.

وی افزود: دشمن تحریم می‌کند تا مردم در برابر نظام و انقلاب قرار گیرند و در خواب خود به دنبال تسلط دوباره بر این کشور و حذف نام اسلام ناب است.

امام‌جمعه قم تصریح کرد: دشمنان ما روی تحریم تمرکز کرده و فشار‌های مختلف را بر کشور وارد کرده و در این مسیر از تهدید و تشویق استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در جریان برجام تشویق کردند، ولی آنچه که اتفاق افتاد عده‌ای خارج شده و آن‌ها که مانده‌اند چند ماه است که ما را به وعده‌های خود دلخوش کرده‌اند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند که نمی‌شود به دشمن اعتماد کرد و دچار ساده‌انگاری شد تاکید کرد: ما برای مواجهه با نقشه‌های طراحی شده که نه تنها سراغ کشور‌ها و شرکت‌ها و تک تک افراد می‌روند، برای سال‌های آتی نیازمند نقشه راه هستیم.

وی عنوان کرد: نیروی انسانی ما درخشان بوده و ذخایر ما قابل قیاس با خیلی از کشور‌ها نیست و دولت باید ابتدا انسجام داخلی را حفظ کرده و با طراحی و برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرده و از طریق دیپلماسی نیز پیگیری‌های لازم را داشته باشد.

حسینی بوشهری با بیان اینکه ملت ایران با شجاعت و با رهنمودهای رهبری، شکست‌ناپذیر است، گفت: باید ظرفیت‌های مردم را شناخته و از توانمندی‌های موجود استفاده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه به انسجام بین مردم و مسوولان و انسجام بین مردم و مردم نیاز داریم، افزود: در کنار همه این‌ها باید به خداوند توکل کرد؛ با توکل به خدا می‌توان در برابر دشمن ایستاد، تدبیر کرد و مردم نیز باید پای کار بیایند.

امام‌جمعه قم به وضعیت کشور سوریه اشاره کرد و یادآور شد: روسای جمهوری که سوریه را هشت سال تحریم کرده بودند، از رئیس جمهور این کشور اجازه می‌گیرند و این نیز به همت جبهه مقاومت و همراهی کشور‌های دوست سوریه محقق شده است و آمریکا نیز دیگر نمی‌خواهد بیشتر شکست مفتضحانه را پذیرا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها