مسئول انجمن راویان سپاه استان فارس خبر داد؛

فعالیت بیش از ۱۶۰۰ راوی دفاع مقدس با استفاده از شیوه‌های نوین ارتباطی

«سید رضا متولی» با بیان این‌که تاکنون بیش از ۱۶۰۰ راوی دفاع مقدس در استان فارس آموزش دیده و فعالیت می کنند، گفت: استفاده از شیوه‌های نوین ارتباطی در اجرای روایت‌ها در دستور کار این انجمن است که باعث جذب مخاطب شده است.
کد خبر: ۳۲۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 23December 2018

فعالیت یک هزار600 راوی در استان فارس«سید رضا متولی» مسئول انجمن راویان سپاه فجر استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شیراز، با بیان اینکه این انجمن با هدف حفظ و نشر ارزش‌ها و خاطرات شهدا به همت جمعی از پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس استان و در راستای ارتقاء سطح آگاهی و آموزش راویان جوان، حفظ دستاورد‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده حفظ و نیز نشر ارزش‌ها و خاطرات شهدا تأسیس شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۶۰۰ نفر عضو انجمن راویان سپاه فجر استان فارس شده‌اند که در حوزه راهیان نور، مدارس، دانشگاه‌ها، یادواره‌های شهدا، هیأت‌های مذهبی و... روایت‌گری انجام می‌دهند.

متولی بیان داشت: استفاده از شیوه‌های نوین ارتباطی در اجرای روایت‌ها شامل شعرخوانی، فضای مجازی، تئاتر و... در دستور کار این انجمن است که باعث جذب مخاطب و علاقه‌مندی آن‌ها جهت یادگیری و ترویج مطالب ارائه شده است.

وی در پایان تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند کانال انجمن راویان سپاه فجر استان فارس را در پیام‌رسان «سروش» با آدرس rauniyanfars@ دنبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار