امام جمعه نیر مطرح کرد؛

هدایت رهبری و بصیرت ملت 2 عامل خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان

امام جمعه شهرستان «نیر» با اشاره به توطئه‌های دشمنان در 40 سال اخیر، گفت: خوشبختانه در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی و بصیرت مردم، فتنه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.
کد خبر: ۳۲۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ - 23December 2018

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجت الاسلام «میکائیل مقدسی»، ظهر امروز در جمع  کارکنان سپاه شهرستان «نیر» با اشاره به حرکت عظیم مردم بصیر ایران اسلامی در نهم دی ماه ۸۸، اظهار داشت: بصیرت ملت ایران اسلامی باعث خنثی شدن فتنه دشمنان در سال ۸۸ شد.

وی افزود: دشمنان سعی داشتند در سال ۸۸ با به راه انداختن فتنه‌ای بزرگ، نظام اسلامی را سرنگون کنند که این توطئه بزرگ با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی خنثی شد.

امام جمعه شهرستان نیر تصریح کرد: دشمنان اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نزدیک به ۴۰ سال است که در فکر براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران هستند و هربار فتنه جدیدی راه می‌اندازند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر ادامه داد: خوشبختانه در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی و بصیرت مردم، فتنه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

حجت الاسلام مقدسی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام و اسلام می‌گفتند که نظام چهلمین سالگرد پیروزی خود را نخواهد دید و با این خیال باطل سیر می‌کردند غافل از اینکه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال باشکوهتر از هر سال دیگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار