علی اکبر صالحی:

ایران در زمینه "پسمانداری هسته‌ای" از کشورهای پیشرو منطقه است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: پسمانداری ضامن سلامت مردم و محیط زیست بوده و ایران در زمینه پسمانداری هسته‌ای از کشورهای پیشرو در منطقه می‌باشد.
کد خبر: ۳۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ - 28October 2014

ایران در زمینه

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، روز سهشنبه (6 آبان) با حضور در شهر انارک از مراحل تکمیل تأسیسات تثبیت و نگهداری دایم پسمانهای هستهای بازدید کرد.

صالحی ضمن دیدار با مدیران و کارشناسان این تأسیسات، با توجه به تلاشهای صورت گرفته و اعتماد به نفس قوی متخصصین رهنمودهای لازم را در خصوص روند کار و استفاده از ظرفیت و دانش داخلی ارائه نمود.

رییس سازمان انرژی اتمی در این بازدید ضمن تأکید بر نقش و اهمیت فراوان پسمانداری به عنوان مهمترین حلقه از حلقههای چرخه سوخت هستهای، رعایت ملاحظات زیست محیطی و توجه به محیط زیست به عنوان سرمایه نسلهای آینده را مورد تأکید قرار داد.

صالحی افزود: پسمانداری ضامن سلامت مردم و محیط زیست بوده و ایران در زمینه پسمانداری هستهای از کشورهای پیشرو در منطقه میباشد.

وی در ادامه گفت: ایران همکاریهای فنی گستردهای در زمینه این دانش با مؤسسات و نهادهای بینالمللی دارد ... سایت فعلی پسمانداری حاصل هشت سال جستجو و مکانیابی در سراسر ایران میباشد.

معاون رئیس جمهور در ادامه افزود: ایران همواره در کنار تمامی فعالیتهای هستهای خود با دقت به جوانب زیست محیطی توجه ویژهای نموده و وجود تأسیسات پیشرفته مدیریت پسمان از نشانههای این توجه میباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها