به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی؛

نشست بصیرت و میثاق امت با ولایت در مازندران برگزار شد

نشست بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ - 24December 2018

برگزاری نشست بصیرت و میثاق امت با ولایت در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» در نشست بصیرت و میثاق امت با ولایت که امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با بیان اینکه عده‌ای خواص بی بصیرت در سال 61 هجری حماسه عاشورا را رقم زدند، اظهار داشت: در فتنه 88 نیز همین حادثه تکرار شد و مردم با بصیرت به رهبری مقام معظم رهبری به سلامت از آن گذشتند.

وی بر ضرورت فعالیت فضای مجازی در مسیر ولایت تأکید کرد و افزود: در فضای مجازی اگر بصیرت نباشد، دچار غفلت می شویم و نیازمند بروزرسانی اطلاعات هستیم چراکه باید از بصیرت به صورت علنی گفته شود.

«محمد اکبرزاده» معاون سیاسی سپاه کربلای مازندران نیز با بیان اینکه در زمان فتنه تشخیص حق از باطل سخت است، افزود: فقط انسان های بصیر می توانند حق و باطل را در زمان فتنه تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه دشمن در سال 88 فتنه را به گونه ای مدیریت کرد که نظام را برای همیشه از بین ببرد، ادامه داد: با مدیریت هوشمندانه و زیرکانه مقام معظم رهبری توانستیم فتنه 8 ماهه را پشت سر بگذاریم.

اکبرزاده با اشاره به جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، حمله داعش به مردم سوریه و عراق، جنگ آل سعود علیه مردم شیعه یمن و اشغال فلسطین و تحریم دو قطبی دشمن علیه جمهوری اسلامی، گفت: ما توانستیم همه اینها را به فرصت تبدیل کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری بزودی پرچم انقلاب اسلامی در دنیا به اهتزاز در می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار