مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر خبر داد؛

برگزاری جشن ازدواج «همسفر تا بهشت» در بوشهر

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر گفت: جشن ازدواج همسفر تا بهشت ویژه خواهران طلبه که در سال ۹۷ عقد کردند در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با رویکرد علمی، آموزشی در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ - 25December 2018

برگزاری جشن ازدواج «همسفر تا بهشت» در بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «فاطمه یوسفی» مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر امروز (سه‌شنبه) در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: ترویج فرهنگ وقف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حوزه علمیه خواهران همکاری لازم را در این زمینه خواهد داشت.

وی خواستار هماهنگی و ارتباط بیشتر بین اوقاف و حوزه علمیه شد و گفت: با توجه به ظرفیت و توانمندی های که در حوزه‌های علمیه خواهران و اوقاف و امور خیریه هست می توان برنامه های فرهنگی و دینی در سطح استان را منسجم و با کیفیت تر گسترش داد.

یوسفی افزود: ۹۷ دوره کوتاه مدت معارف اسلامی در سطح استان توسط حوزه علمیه خواهران در حال برگزاری است که می توان با استفاده از امامزاده ها و حسینه های این دوره های فرهنگی و تربیتی را افزایش داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جشن ازدواج همسفر تا بهشت ویژه خواهران طلبه که در سال ۹۷ عقد کردند در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با رویکرد علمی، آموزشی در بوشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار