وصیت‌نامه سردار شهید حاج محمد علی قربانی/ امام امت را پشتیبانی کنید تا از امام زمان (عج) و اسلام دور نشوید

سردار شهید «حاج محمد علی قربانی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «ای امت شهیدپرور هرگز دست از پشتیبانی امام بر ندارید که دست برداشتن از امام دست برداشتن از امام زمان (عج) و اسلام است و امام تنها کسی است که می‌تواند پرچم اسلام را به امام زمان تقدیم کند.»
کد خبر: ۳۲۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 27December 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، سردار شهید «حاج محمد علی قربانی» در تاریخ یکم فروردین ۱۳۳۰ چشم به جهان گشود. شهید قربانی ملقب به (اباالفضل جبهه‌ها) در طول هشت سال دفاع مقدس هموراه در خط مقدم حضور داشت. این شهید والامقام در کسوت فرمانده گردان استحکامات لشکر امام حسین (ع) در دفاع از میهن به درجه جانبازی نائل آمد.

وی پس از دوران دفاع مقدس سنگر را خالی نکرد و در عرصه شورای شهر به مردم خدمات رسانی می‌کرد؛ اباالفضل جبهه‌ها سرانجام و پس از سال‌ها درد و رنج جانبازی در تاریخ ۸ مرداد ۱۳۸۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه سردار شهید حاج محمد علی قربانی/ امام امت را پشتیبانی کنید تا از امام زمان (عج) و اسلام دور نشوید

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«فَلْيُقاتِلْ في‏ سَبيلِ اللَّهِ الَّذينَ يَشْرُونَ الْحَياةَ الدُّنْيا بِالْآخِرَةِ وَ مَنْ يُقاتِلْ في‏ سَبيلِ اللَّهِ فَيُقْتَلْ أَوْ يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتيهِ أَجْراً عَظيماً»؛ مومنان باید در راه خدا با آنان که حیات مادی دنیا را بر آخرت گزیده‌اند جهاد کنند و هر کس در جهاد در راه خدا کشته شود یا فاتح گردد زود باشد که او را در (بهشت ابدی) اجری عظیم دهیم، سوره نساء آیه ۷۴).

به نام الله، پاسدار حرمت خون شهیدان و با درود و سلام بر قطب دایره عالم امکان یگانه منجی عالم بشریت حضرت حجه ابن الحسن العسکری و با درود فراوان بر پیر جماران مجاهد اکبر قائد اعظم رهبر و بنیانگذار جهوری اسلامی ایران که عزم آن را دارد تا پرچم پرافتخار توحید را در سراسر جهان به احتزاز در آورد.

و با درود و سلام بر علمای آگاه و متعهد و مخلص و خدمتگزار به اسلام و مسلمین و با درود و سلام و صلوات و رحمت بی‌پایان الهی بر شهیدان اسلام به خصوص شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی که در نبرد با استکبار جهانی و مزدوران و جیره خواران بعثی در راه برافراشتن پرچم توحید در خون جوشان خود غلطیدند و به دیدار معبود خود شتافتند و درود خدا و رسولش و سلام پرافتخار امام امت و شما امت شهیدپرور بر تمامی عزیزان رزمنده پیکارگران و سنگرنشینان شهادت طلب جبهه‌های جهاد فی سبیل الله که در حال پاسخ گوئی به ندای هل من ناصر حسین زمانشان هستند.

بر طبق شفارش انبیاء و ائمه معصومین علیهاسلام وصیت‌نامه‌ام را چنین آغاز می‌نمایم:

شهادت می‌دهم که خدا یکی است و جز او خدایی نیست و پیامبر اکرم (ص) بنده و فرستاده اوست و علی (ع)، ولی خداست و ائمه اطهار حضرت، ولی الله تا حضرت مهدی بقیه الله جانشینان برحق پیامبرند و گواهی می‌دهم به حق بودن بهشت و جهنم و این که روزی تمام اموات از قبور برانگیخته می‌شوند و به گفته قرآن به ذره ذره اعمال خوب و بدشان رسیدگی می‌شود.

اینجانب محمد علی قربانی از روی آگاهی کامل این راه پرافتخار را انتخاب کرده‌ام و هیچ زر و زوری مرا به این راه نکشانده است بلکه فقط عشق به خدا و امام زمان و لبیک گفتن به ندای هل من ناصر حسین زمان امام امت خمینی بت شکن و یاری رساندن اسلام و مسلمین و مستضعفین و رزمندگان در جبهه نبرد حق علیه باطل مرا به این راه کشانده است.

اما نمی‌دانم چگونه باید تشکر و قدردانی کنم از خداوندی که به من توانایی داد که با چشم بصیرت بنگرم و راه اسلام را به خوبی دریابم و سر از میان جبهه‌ای در آورم که بهترین دوستان و بندگان خدا در آن حماسه آفریدند و جان به جان آفرین تسلیم کردند که هر وجب از خاکش گویای جوانمردی و قهرمانانی است که شاید بسیاری از ائمه معصومین آرزوی آن را داشتند که خداوند اندکی از این یاران رابه یاری و مدد آن‌ها می‌فرستاد تا علیه ظلم و ستم زمانشان قیام کنند.

پس به راستی چه باید کرد که در مقابل این همه که خداوند در این زمان برای ما ارزانی داشته است و وای برما اگر از این نعمت‌ها به نحو احسن استفاده نکنیم و اندک غفلت و فراموشی ما موجب شود که پروردگار به جای اهداء نعمات خود برما غضب نماید آن وقت چه خواهیم کرد گفت: در جواب اولیاء خدا و شهدایی که به تفسیر آیت اله مطهری شهدا محفل بشریت‌اند سوختند و محفل بشریت را روشن کردند.

آن‌ها وظیفه خود را انجام داده‌اند سوختند و به جامعه نور بخشیدند تا ما از نور آن‌ها استفاده کنیم و راه حق بر باطل بخوبی از همدیگر تشخیص دهیم.

پس از خداوند بخواهید همان گونه که تا کنون ما را یاری رسانده و هدایت نموده در آینده هم یار و یاورمان باشد و ما را از لغزش‌هایی که موجب جدائی میان ما و خودشان می‌گردد نگه دارد و لحظه‌ای آن‌ها هم ما را به خودمان وا نگذارند و ما را در برابر مشکلاتی که در پیشبرد اسلام و انقلاب پیش می‌آید صبور و مقاوم نگه دارد تا مبادا در اثر مسائل کوچک از انقلاب و خدای نا خواسته از اسلام رویگردان شویم که در آن موقع وای بر احوالمان.

اما شما‌ ای امت شهیدپرور و شهید داده همانطور که تا کنون به اثبات رسیده‌اید هرگز و هرگز دست از پشتیبانی امام بر ندارید که دست برداشتن از امام دست برداشتن از امام زمان (عج) و اسلام است و امام تنها کسی است که می‌تواند پرچم اسلام را به امام زمان تقدیم کند.

امام را کم نشمارید حمایت کنید از او و بدانید خدا از شما هدایت می‌کند چکمه‌ها را به پا کنید مشت‌ها را گره کنید با هم دست اخوت و دوستی و وحدت بدهید و با دشمن وی بجنگید که سربازان امام زمان (عج) خواهید بود.

از جمهوری اسلامی دفاع کنید که این جمهوری اسلامی تنها نقطه ععطف است و تمام مستضعفین و محرومین جهان چشم امید به آن دوخته‌اند، مواظب اعمال و رفتارخود باشید در نماز امام را دعا کنید دست از روحانیت بر ندارید و آن‌هایی راکه می‌خواهند بین روحانیت اصیل و امت حزب الله شکاف و رخنه‌ای ایجاد کنند شناسایی و با آن‌ها از طریق قانونی قاطعانه برخورد کنید و پوزه آن‌ها را به خاک و خون بمالید، مساجد را خالی نگذار.»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها