مراسم بزرگداشت آیت‌الله «شاهرودی» در بیرجند برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور پیامی از برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره آیت‌الله «سیدمحمود شاهرودی» در بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ - 26December 2018

مراسم بزرگداشت آیت الله «شاهرودی» در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت درگذشت آیت‌الله «سیدمحمود هاشمی شاهرودی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام با بیان اینکه مراسم بزرگداشت این عالم جلیل القدر از سوی نماینده معزز ولی فقیه در استان در شهر بیرجند برگزار می شود، گفته شده است: این مراسم چهارشنبه 5 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار خواهد شد.

متن پیام به شرح زیر است:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، با دریغ و تأسف فراوان، درگذشت یار دیرین انقلاب، امام خمینی «رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری مرحوم مغفور حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی را تسلیت می‌گوید.

فقدان این عالم جلیل القدر و شخصیت کم‌نظیر که از تبار علمای برجسته خراسان جنوبی بودند و عمر با برکت خویش را در راه اسلام و انقلاب چه در روزهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و چه در چهار دهه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور هوشمندانه و هدایت و مسئولیت‌پذیری در مسندهای مختلف سپری کردند موجی تالم و تاثر بسیار است. 

ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در استان ضمن ارج‌ گذاری به مقام شامخ و خدمات و زحمات صادقانه ایشان به انقلاب اسلامی و مردم، این مصیبت وارده را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له‌الفداء، مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب، خانواده محترم ایشان، نماینده معزز ولی فقیه در استان و مردم عالم پرور خراسان جنوبی تسلیت عرض کرده، برای ایشان از درگاه ایزد منان رحمت واسعۀ الهی و برای سایر بازماندگان صبر و اجر مسألت کرده و از همشهریان عزیز دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود، در مراسم یادبود و بزرگداشت این مرجع عالیقدر شرکت فرمایند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار