بودجه ستاد مرکزی راهیان نور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس مشخص شد

بودجه پیشنهادی دولت برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کاهش ۱۶ درصدی و برای ستاد مرکزی راهیان نور افزایش ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۲۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ - 25December 2018

بودجه بنیاد حفظ آثار کاهش و بودجه ستاد مرکزی راهیان نور افزایش یافتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور صبح امروز سه‎شنبه ( 4 دی) توسط حجت‎الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

بودجه سال ١٣٩٨ کل کشور از حیث منابع بالغ بر هفده میلیون و سی و دو هزار و سیصد و سی و دو میلیارد و دویست و هفتاد میلیون ریال و از حیث مصارف بالغ بر هفده میلیون و سی و دو هزار و سیصد و سی و دو میلیارد و دویست و هفتاد میلیون ریال است.

بودجه پیشنهادی دولت برای هزینه کرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال ۹۶، ۴۰۰ میلیارد ریال و سال ۹۷، ۴۳۰ میلیارد ریال بوده است. اما این بودجه در سال ۹۸ به مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال در نظر گرفته که نسبت به سال ۹۷ با کاهش ۷۰ میلیارد ریالی روبرو بوده است که کاهش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

اما بودجه ستاد مرکزی راهیان نور که به عنوان ردیف بودجه‌ای مستقل در لایحه بودجه در نظر گرفته می‌شود، در سال ۹۶،   ۲۰۸ میلیارد ریال، در سال ۹۷،  ۲۲۳ میلیارد ریال بوده که این عدد در سال ۹۸ به ۲۵۰ میلیارد ریال رسیده است. این عدد افزایش ۱۲ درصدی را نسبت به بودجه امسال نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها