برگزاری جلسه شورای اداری مسجدسلیمان با محوریت دفاع مقدس

جلسه شورای اداری مسجدسلیمان با محوریت دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ - 25December 2018

برگزاری جلسه شورای اداری مسجدسلیمان با محوریت دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، جلسه شورای اداری مسجدسلیمان با محوریت دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام صادق امینی امام‌جمعه، اردوان قنبری فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی مسجدسلیمان برگزار شد، طی حکمی سرهنگ پاسدار محمد محمد پور به عنوان نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان معرفی شد.

سردار محمد علیپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که برای معرفی نماینده بنیاد در این جلسه حضور یافته بود، اظهار داشت: مسجدسلیمان و فرزندان غیرتمندش آنقدر در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش برجسته داشتند که شاید نتوان تا سالها نسبت به جمع آوری آنها اقدام کرد.

وی افزود: همانقدر که جوانان این شهر در زمان جنگ مظلوم بودند امروز نیز شاهد مظلومیت آنها در نگارش تاریخ‌شان هستیم و این غفلت، رسالت ما را دوچندان می کند تا بلکه به خود بیاییم و نسبت به جمع آوری اسناد و مدارکی که دال بر شهامت و ایثار جوانان این خطه است همت ورزیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خطاب به مدیران مسجدسلیمان گفت: همه وظیفه داریم تا نسبت به احصا تاریخ شفاهی اقشار مختلف مردم این منطقه و جمع آوری اسناد و مدارک رزمندگان این شهر تلاش کنیم تا نسل جوان و فرزندان‌مان بدانند که چه خون ها به پای درخت این انقلاب ریخته شده است تا امروز همه اقتدار و امنیت‌مان را به دنیا عرضه کنیم.

در پایان این جلسه از برگزارکنندگان مراسم تشییع شهدای گمنام بخش گلگیر مسجدسلیمان با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار