فرمانده سپاه لرستان تاکید کرد؛

دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولین

سردار مرتضی کشکولی گفت: عدم دو قطبی شدن جامعه، امید دادن به مردم در شرایط بحرانی و دفاع هوشمندانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۳۲۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ - 25December 2018

دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف مردم و مسئولین استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل  لرستان عصر سه شنبه (چهارم دی) در یادواره 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 که در حسینیه ثارالله  شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: با وجود دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی ایران با گذشت چهل سال پا برجاست.

وی با اشاره به سالروز عملیات کربلای 4 گفت: عملیات کربلای 4 برای ملت ایران و منطقه لرستان پیام هایی دارد و این عملیات راهگشای عملیات کربلای 5 و هموار شدن مسیر اتمام جنگ بود.

سردار کشکولی اخلاص رزمندگان شرکت کننده در عملیات کربلای 4 را موجب پیروزی درعملیات های بعدی دوران جنگ تحمیلی دانست و افزود: امروز هم برای فائق آمدن بر دشمنان نیاز به همان اخلاص داریم.

این مسئول با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این چهل سال، بیان کرد: این انقلاب، اسلام را به عنوان جوهره حکومت دینی محقق کرده است و تا به امروز آن را حفظ کرده ایم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید براینکه در حال حاضر باید مواظب طاغوتیان مسلمان نما در سطح انقلاب باشیم، تصریح کرد: بواسطه انقلاب اسلامی حضور بانوان در تمامی عرصه های اجتماعی، سیاسی، ورزشی، علمی و اقتصادی نسبت به قبل از دوران پیروزی انقلاب رشد چشمگیری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری است که قانون اساسی آن بر اساس قرآن کریم نوشته شده است و آرمان های انقلاب، ظلم ستیزی، دفاع از مستضعفین، عدالت خواهی و همه از مؤلفه های یک حکومت اسلامی است و اگر ضعفی هست در عملکرد مسئولان و مدیران این مملکت است. ‌

سردار کشکولی با بیان اینکه صاحب این انقلاب مردم هستند نه مسئولان نظام و بدون پشتوانه و خواست مردم خیمه نظام جمهوری اسلامی برپا نمی شود و نمی ماند، گفت: مردم سالاری و قدرت، از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بواسطه آن سرنوشت مملکت به مردم محول شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان حفظ وحدت در عین مبارزات جناحی و سیاسی، عدم دو قطبی شدن جامعه، امید دادن به مردم در شرایط بحرانی، آمادگی کامل در فضای حقیقی و مجازی و دفاع هوشمندانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهمترین وظایف مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی در بخشی از سخنان خود یاد آورشد: قدرت آمریکا در منطقه در حال افول است و سیاست فعلی آمریکا این است که نفوذ سیاسی ایران را در منطقه کاهش دهند و با فروش گسترده تسلیحات بقیه معاندین در منطقه را علیه ایران بشوراند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار