نماینده کشورمان در سازمان ملل:

آمریکا باید در برابر اراده فراگیر اکثریت جامعه بین المللی تسلیم شود

نماینده کشورمان در سازمان ملل گفت: جنبش عدم تعهد بار دیگر از آمریکا می‌خواهد تا در مقابل اراده فراگیر اکثریت جامعه بین‌المللی تسلیم شود و سیاست شکست خورده خود در تحریم کشورها را تصحیح کند.
کد خبر: ۳۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ - 29October 2014

آمریکا باید در برابر اراده فراگیر اکثریت جامعه بین المللی تسلیم شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سفیر و سرپرست نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک روز سه شنبه طی سخنرانی در جلسه مجمع عمومی این سازمان به نمایندگی از یکصد و بیست کشور عضو جنبش عدم تعهد در خصوص حفظ صلح و امنیت بینالملل و ضرورت پایان دادن به تحریمهای تجاری و مالی علیه کوبا سخنرانی کرد.

سفیر کشورمان در این جلسه گفت: امروز شاهد بیست و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای ابراز حمایت و همبستگی با دولت و مردم کوبا و مخالفت با تحریمهای آمریکا علیه این کشور هستیم و سال گذشته شاهد بودیم که از مجموع 193 عضو سازمان ملل متحد 188 کشور عضو به این خواسته رای مثبت دادند.

دهقانی اظهار داشت: جنبش عدم تعهد همواره مخالفت شدید خود در قبال اقدامات یکجانبه و سرکوب گرایانه توام با اثرات فرامرزی را ابراز داشته و بر این باور است که تحریمهای اعمال شده تاثیر ناگواری بر زندگی مردم کوبا گذاشته است.

سفیر کشورمان همچنین افزود: این اقدامات یکجانبه آمریکا همچنین تجاوز به حقوق و منافع مشروع شهروندان کوبایی و اتباع سایر کشورها تلقی میشود.

نماینده کشورمان در پایان سخنان خود گفت: جنبش عدم تعهد بار دیگر از آمریکا میخواهد تا در مقابل اراده فراگیر اکثریت جامعه بینالمللی تسلیم شود و با پیروی از تمامی قطعنامههای مجمع عمومی سازمان ملل متحد در راستای درخواست برای پایان بخشیدن فوری به تمامی تحریمها علیه کوبا سیاست شکست خورده خود را تصحیح کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار