استاندار ایلام خبر داد؛

افزایش بودجه سال آینده مرکز فرهنگی دفاع مقدس ایلام

استاندار ایلام گفت: امسال مبلغ 15 میلیارد ریال برای تجهیز و موزه آرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ایلام اختصاص یافته که این میزان برای سال آینده افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۳۲۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ - 26December 2018

افزایش بودجه سال آینده مرکز فرهنگی استان ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «قاسم سلیمانی» استاندار ایلام امروز در جریان بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت: مردم و مسئولان باید در پاسداشت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی عنوان کرد: در واقع هزینه در راه و مسیر شهدا نوعی سرمایه گذاری و مهمتر از آن انتقال مفاهیم شهادت برای نسل آینده است.

سلیمانی افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از گنجینه های دفاع مقدس استان ایلام است که باید تلاش شود این مرکز مهم فرهنگی به سرانجام کامل برسد.

استاندار ایلام ادامه داد: امسال مبلغ 15 میلیارد ریال برای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اختصاص یافته که این میزان برای سال آینده افزایش خواهد یافت.

این مسئول بیان داشت: با تلاش‌های انجام گرفته فاز اول این مرکز فرهنگی دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام نیز در این بازدید با تقدیر از پیگیری های مجاهدانه استاندار ایلام در تخصیص و واگذاری بودجه به تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ایلام گفت: این پروژه با حمایت‌‌های انجام گرفته از پیشرفت بسیار مناسبی برخوردار شده است.

وی اضافه کرد: این حمایت و نگاه از سوی مسئولان ارشد استان به مباحث دفاع مقدس ستودنی است. همچنین تلاش می کنیم تا قبل از برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان ایلام این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار