رونمایی از کتاب شهید «علی بازیار» در «کازرون»

در آستانه سالروز حماسه «۹دی» آیین یادواره و رونمایی از کتاب خاطرات زندگی حجت‌الاسلام شهید «علی بازیار» در کازرون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 26December 2018

رونمایی از کتاب شهید «علی بازیار» در «کازرون»به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، در آستانه سالروز حماسه ۹دی روز تجدید میثاق امت با ولایت، از کتاب «عروسی» تازه‌ترین اثر تولیدی واحد مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری فارس که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و حوزه هنری فارس به زندگی شهید «بازیار» پرداخته رونمایی خواهد شد.

این کتاب به قلم «مهدی محسنی» از چهره‌های فرهنگی و نویسندگان خوش ذوق نگاشته شده و به زندگی حجت‌الاسلام شهید «علی بازیار» از شهدای گرانقدر شهرستان «کازرون» در دوران حماسه عزتمند هشت سال دفاع مقدس پرداخته است.

در این برنامه تنی چند از همرزمان این شهید که اینک در سنگر علم و دانش در کرمانشاه و تهران مشغول به فعالیت و خدمت به نظام اسلامی و نسل آینده ساز هستند خاطرات خویش را از این شهید بزرگوار بیان خواهند کرد.

علاوه بر این نفرات شامل حجت‌الاسلام «نوبهار» و حجت‌الاسلام «نجفی» و دیگر همرزم شهید یعنی سرهنگ پاسدار گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در محفل خاطره گویی به بیان خاطرات خویش خواهد پرداخت و حجت‌الاسلام «مهرابی» مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس نیز در این آیین حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها