رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

دفاع مقدس نباید در ۸ سال خلاصه شود/ فرهنگ دفاع مقدس یمن، غزه، لبنان و سوریه را نجات داد

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» گفت: در دفاع مقدس عقلانیت، معنویت، تدبیر، تصمیم، ازخودگذشتگی، ایثار و وحدت وجود داشت؛ لذا باید فرهنگ دفاع مقدس برای همه به‌خصوص جوانان الگو شود تا آیندگان به دفاع مقدس افتخار کنند و امروز ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس یمن، غزه، لبنان و سوریه را نجات داد.
کد خبر: ۳۲۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ - 27December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز (پنج‌شنبه) در نشست فرماند‌هان نظامی و انتظامی استان سمنان که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس از حماسه‌هایی است که هر چه از آن دوران باشکوه می‌گذرد، زنده‌تر می‌شود.

وی افزود: در تمامی جنگ‌های قبل از دوران دفاع مقدس، قسمتی از خاک کشور جدا شد، ولی در دوران دفاع مقدس که در واقع یک جنگ جهانی کوچک بود، یک وجب از خاک کشور جدا نشد و رزمندگان ایرانی با اقتدار در برابر دشمنان ایستادگی کردند و پیروز شدند.

سردار کارگر، هدف از حمله عراق به ایران را از بین بردن اصل انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اما با توکل به خدا و رهبری امام خمینی (ره) و نیز ایستادگی ملت ایران، انقلاب اسلامی ما در دوران دفاع مقدس تثبیت شد.

وی گفت: ما «توانستن» را در جنگ تمرین کردیم و تمامی پیشرفت‌های کشور حاصل دوران پر افتخار دفاع مقدس است و امروز نیز کشوری هستیم که در تمامی زمینه‌ها همچون نظامی، پزشکی، علمی و... جزو کشور‌های برتر در جهان شناخته شده‌ایم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: حلقه وصل شده مردم در دوران جنگ تحمیلی، اصل مطلق ولی فقیه بود و ولایت فقیه یکی از نقش‌های اساسی در دفاع مقدس داشت.

هدف از حمله عراق به ایران  از بین بردن اصل انقلاب اسلامی بود

وی با بیان این‌که جنگ تحمیلی این باور را به وجود آورد که با دست خالی و با توکل به خدا و پیروی از امام و رهبری موفق خواهیم شد، افزود: در جنگ هشت ساله، تمامی اسلام در برابر تمامی کفر ایستاد و پیروز شد.

سردار کارگر با تأکید بر این که دفاع مقدس نباید در هشت سال خلاصه شود، تصریح کرد: باید دستاورد‌های انقلاب و دفاع مقدس به آیندگان و نسل جوان جامعه انتقال داده شود.

وی گفت: در دفاع مقدس عقلانیت، معنویت، تدبیر، تصمیم، ازخودگذشتگی، ایثار و وحدت وجود داشت؛ لذا باید فرهنگ دفاع مقدس برای همه به‌خصوص جوانان الگو شود تا آیندگان به دفاع مقدس افتخار کنند و امروز ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس یمن، غزه، لبنان و سوریه را نجات داد.

سردار کارگر با بیان این‌که دفاع مقدس کلید وحدت است، افزود: پیروز اصلی در دوران جنگ تحمیلی مردم بودند و تمامی اقشار مردم در همه مسائل دوران دفاع مقدس فعالانه حضور داشتند و امروزه باید درب دفاع مقدس به روی همگان باز باشد.

هدف از حمله عراق به ایران  از بین بردن اصل انقلاب اسلامی بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها